points: 10

Yeah hey bro!!

Charles Ramsey's 911 Call After He Found Amanda Berry..

featuredfunny

by CoffeeCan

submitted May 7th 2013

62 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (62)
Best call ever.

He was on the local news here today. My nigga.
4 years ago
DV for the youtube link though
4 years ago
cc doesn't know how to upload videos...he barely knows how to turn on his computer
4 years ago
if possum can figure it out, then so can this asshole
4 years ago
um, thanks?
4 years ago
Two interesting facts about this have come out:

a. Children's Services supposedly knocked and tried to gain access to the house where these women were 'held' and got no answer, so they "gave up".
b. When searching for the body of one of the women, they dug a mere 1/4 mile from where they were found. And, supposedly the suspect went to the dig to see if they found anything.....creepy.
4 years ago
Got the interview uploading now.... good shit at the end
4 years ago
its kinda like what happened to your daughter dug
4 years ago
What a boner kill.
I mean for Ariel.
4 years ago
They better hope they are locked up at central booking and not at the Cuy County lockup. Otherwise, there won't be a trial.
4 years ago
that 911 operator was being a dick
4 years ago
Must be Urkelbot's day job
4 years ago
urks is a 911 operator ?
4 years ago
If he was he would be a prick just like this dude was
4 years ago
the pay is pretty good i hear... from my experience, it was like the holy grail of call center jobs. good pay/benefits and you're not selling anything. i woulda done it at one point.
4 years ago
never a dull moment, thats for sure....
4 years ago
True.... You gotta put up with a bunch of bullshit brat kids calling in and shit but otherwise it would be pretty cool.
4 years ago
If that's the case it's ridiculous how so many of them are pricks. It wasn't just this guy, you hear it a lot.
4 years ago
haha... thats funny that you would think about how the kids prank calls would be the most annoying part...... think about the opportunity of talking with someone like Charles Ramsey every day!!
4 years ago
I think crank calling 911 is kind of frowned on these days.
4 years ago
Well yeah, but most are gonna be false alarms. If every call would be like this you wouldn't have to pay people to take the calls.
4 years ago
Even when I was a kid me and a friend decided to play a prank and tied bungee cords around his waist then hung more from the garage rafters and said we were trying to bunjee jump. When my mother got on the phone with 911 we were like "oh shit, no, don't do that."
4 years ago
maybe where you live dug..... i think working 911 Denver would be a lot different
4 years ago
Bigger city the more shit goes on..... so I would imagine
4 years ago
you prolly be surprised of all the shit going on under your nose though.... this is just an example. OH is pretty fucked. No offense intended.
4 years ago
I'm not even here all day and dug is still talking about me.
4 years ago
The 911 operator sounded like he was working off of a flow chart/flip cards.

I don't know about other agencies but some in my County back in California had to use actual flip cards and would literally interrupt callers like this guy did.
4 years ago
Amanda Berry's victory was short lived, I'm sure of it. Seeing is how..Amanda's mother recently passed away.
4 years ago
She passed away in 2006. I think.
4 years ago
Imagine being the one, to share the "good news"…Awwwkward.
4 years ago
I think the awkwardness of her moms death will pail in comparison to NOT getting force fucked for 10 years.
4 years ago
Fair enough. But finding out you're free from captivity, and going home for the first time in years, to be with the mother...who you've been MISSING for YEARS...and then finding out she died weeks ago...is pretty bad news. Just saying...
4 years ago
oh yeah agreed..I was just saying that anything would be better than their previous situation..even a dead mom...it would still suck..but not as bad ...slavery

hey punky your band ever come to SF?
4 years ago
I can see some Counseling on the horizon
4 years ago
San Fran?!?!? I would love to play a gig in San Fran. That's a great city. The weather is awesome there.
4 years ago
well if you ever get around here lemme know..ive been in the sf punk/music scene since *cough* the early 80's
4 years ago
One of my buds lives out your way..."John Reis". I'm sure you know who is, being a punker and all.
4 years ago
dude!!..my buddy Russel Quan used to play drums from rocket from the crypt! he also played drums for one of my favorite bands ever.. The Mummies.
4 years ago
a "punker"?
that sounds like something my father would say
4 years ago
"Saxophone Mummies"?
4 years ago
The Mummies play Chattanooga Tn every River Bend festival...if this is the Mummies you speak of.
4 years ago
nooo no.. http://www.themummies.com/ the finest, drunken budget rock on the planet.
4 years ago
the ones I speak of broke up years ago...but they still get together occasionally
4 years ago
Holy shit...not the same Mummies.
4 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=ngH7qC-j8M4
4 years ago
haha I like your Mummies better, Fruitcake. The Mummies band I was talking about get on my nerves..HARDCORE.
Here....

http://www.youtube.com/watch?v=R1-RFrL0TzM
4 years ago
I've seen 1000's by now and they are still one of the best live shows Ive ever seen. heres one of their studio songs.. https://www.youtube.com/watch?v=osaz0SrDtHQ
4 years ago
So your buddy(Russel Quan) played in R.F.TC? What a lucky mother fucker. Mario Rubalcaba hung my moon, bro.
4 years ago
"Scream, Dracula, Scream!" Is one of the greatest albums on the face of the earth. The way they mixed that shit is sick as fuck.
4 years ago
I never meet the rocket guys..just russel when he played for the mummies and the bobby teens..thats russel in the background in those vids..with the mask of course.
4 years ago
Are you a Hot Snakes fan?

* PunkyBruiser worries really hard about the vets viewing that question *
4 years ago
I think i did see them one time with jumbo shrimp(east bay ray from dead kennedys side band) but i was so loaded I dont really remember to well..the 90's and 00's were a blur for the most part for me..lol.
4 years ago
ask me the name of my favorite band, the most cliché question ever...I can proudly produce a quick answer.. "Hot Snakes"
4 years ago
No one asked you though...
4 years ago
Zeeeeeeke What's up, brah.
4 years ago
zeke is another of of my favorite bands.

http://www.youtube.com/watch?v=nrtxvZVup6U
4 years ago
Look up "Drive Like Jehu" Fruitcake. John and Ricks band before Hot Snakes. The album "Yank Crimes" has some of the best guitar work ever to be recorded.
4 years ago
oh not much punky
I was trying to find the vid/gif of the guy on salvia freaking out and falling out the window backwards, because I thought that was the most appropriate way to leave this thread.
4 years ago
Fruity, Zeke..see ya. I got band rehearsal.
4 years ago
The Mummies <3
4 years ago
"No way brah, I'm smarter than that."
4 years ago
"Aint nobody got time fo' dat" lady is frantically working on a new catch phrase.
4 years ago
recover password
most discussed