points: -9

LOVING THEM TITTIES

NSFW

win

by thatdude420

submitted April 27th 2013

53 comments
what do you think? let everyone know!
LOVING THEM TITTIES
tagged:
comments (53)
Big titties hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
4 years ago
going for 3000 subs by the end of the day, sir?
4 years ago
No just one more then i am done. I gotta start doing shit around the house. But feeling lazy today.
4 years ago
Don't lie, you're going to watch those lezies kiss the rest of the day.
4 years ago
swear he spams nearly as bad as squidley
4 years ago
Shut bitch and keep down voting my subs.
4 years ago
*up or *it
4 years ago
butthurt
4 years ago
down votes everything!!!
4 years ago
Not at all pretty high and happy. You seem to be the one that is butthurt sir.
4 years ago
i only use three ! when in super happy
4 years ago
Lol i remember when whats his name did that to Claude for attention.
4 years ago
id watch it..i saw akai bite the head off a puppy...with her vagina
4 years ago
That's hot.
4 years ago
A jig "feeling lazy"?

That's like saying water is wet
4 years ago
The Jig is a form of lively folk dance in compound meter, as well as the accompanying dance tune. That's what Wikipedia says it is.

So are you calling me a lazy folk dancer?
4 years ago
like you can dance


or rap
4 years ago
I can get Jiggy wit It. But rap no very bad at that.
4 years ago
yes, we know
4 years ago
Next i will record myself playing the piano and singing the Mucho song instead of rap. Then post it on here for you lovely people.
4 years ago
can you really play, dude?
4 years ago
btw what is the Mucho Song?
4 years ago
I can try. I was good at playing twinkle twinkle little star on the piano when i was younger.
4 years ago
i am a notarized Former Keyboard Major
4 years ago
Ok well then you play and i sing.
4 years ago
Now all we need is a Drummer, Guitar player, Bass player and we got our self a band possum.
4 years ago
I can play all my ducklings on guitar.
4 years ago
^the official MS jig
4 years ago
dammit pelmeni!!!
4 years ago
sorry aboot the 4/4 time "jig" :P
4 years ago
* possum is also sorry for the apparent MS kill *
4 years ago
although, years from now, when our children's children's children log on - they might not even notice the gap
4 years ago
I want a beer. Think i am gonna to the bar in a few mins and get shitfaced. Meet a drunk chick then take her back to my place and dry hump her.
4 years ago
wrap that rascal
4 years ago
Always.
4 years ago
He's enjoying my mouth.. Plus, *insert black/slave joke here* you're welcome. Bye-sexual
4 years ago
Tits or gtfo
4 years ago
Hair or no? I can shave if you give me some time.
4 years ago
i heart spammy AWs
4 years ago
they make the rockin world go round
4 years ago
Get On your Bikes And Ride!
4 years ago
Awwww. how cute! A stfu... does that mean you want me to be hairy? Stop with the stfu button pushing and speak up like a man or gtfo. Yeah, I said it. Possum are you referring to me? I couldn't care less, i appear when i can, if I want to. I ride an old mongoose btw
4 years ago
reply fail, damn noob
4 years ago
this guy haz the funny
4 years ago
Are you stalking me? I'm kinda turned on... truth time? I'm easy.
4 years ago
a/s/l?
4 years ago
Possum, did I offend you by not joining your 'team' after my first comment? You wanted me then... I just feel so confused
4 years ago
ill tell you what...you leave poor possum alone
4 years ago
He promised me the stars and more.
4 years ago
o well in that case
4 years ago
Possum? Gave me the stars but I miss the more
4 years ago
Possum... was it you? Did you down vote me as a MS'er?... I just don't know what I'd do if I knew it was you. I am your great love, i'd only hope the best for you.Love always!!! Bye-Sexual
4 years ago
recover password