points: -22

Something in the Water: The Movie

Damn…that Zebra is trippin' on it's guts draggin' the ground. It was trying to chew off the excess gut baggage, so it could go about it's business…WTF

wtf

by PunkyBruiser

submitted April 25th 2013

133 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (133)
he shoudl have taken the zebra crossing
4 years ago
I have the sudden urge to blow up a bunch of infidels.
4 years ago
Allah Ackbar!
4 years ago
So this is a repost?
4 years ago
fuck you
4 years ago
GO TO HELL YOU BIG NOSE KNUCKLE DRAGGING PIMPLE FACE BITCH.
4 years ago
Back to my "?"...caveman. Is this a repost?
4 years ago
Sorry, didn't mean to cap lock, Ezo. lol
4 years ago
""
4 years ago
well played, "little girl"
4 years ago
Did your zebra get killed, JB?
4 years ago
still get more poon than you.
4 years ago
* Jenbirdy gets more poon than punky *
4 years ago
*s
4 years ago
did you not cover parenthesis in English?
4 years ago
Oh, I thought you were referring to JB.
4 years ago
retard.
4 years ago
JB..I know you pass out free pussy tickets. You don't even have to go there.
4 years ago
Haha. Professor, Jen. Please share your English skills with us, since we're all on a classy website, where grammar matters. Not to mention-I'm wasted, and your being an egoistical bitch correcting peoples intelligence
4 years ago
What intelligence?
4 years ago
uhuhstfyc
4 years ago
I know the measurements of your nose....BITCH. I'd say that requires intelligence
4 years ago
I'm wasted too, and yet.... not so tardy....
4 years ago
Is that all you got? It's getting redundant and quite useless since
I agree that I have a nigger nose
4 years ago
Kiss it, MAKO!!! You UK Ketamine lovin' wanker!
4 years ago
using the written language of english doesnt matter on a website based on the written form of the english language hurr durr
4 years ago
^derp derp
4 years ago
my nose? c'mon punky p worhl, glass houses and all...
4 years ago
Man, fuck off and do something. All I get is shit from you mako.
4 years ago
^butthurt
4 years ago
hahah all you get from anyone is shit cos you're a fucking pussy victimist cunt
4 years ago
I was talking to EZO, Jen.
4 years ago
gues what spunky, todays my day off. I've got allll night
4 years ago
Look.you fuck aren't gonna get me on the caps lock level of lovesprays. Fuck all of that.
4 years ago
*s
4 years ago
you silly prick, We don't want you to.
4 years ago
@Mako victimist?
4 years ago
yah fuckin cunty cunt mccuntersons
4 years ago
What's up!!! Freshio
4 years ago
Watching The Great Outdoors.
4 years ago
punky. Before you ever comment the fuck again, look up the phrase victim mentality. And if anything makes the slightest sense dont fucking do it here, because no-one fucking cares who you are or what the fuck your mum did to make her give you away
4 years ago
Now that's funny. "watching the great outdoors". Is that a paradox..or an oxymoron? I'm wasted...8)
4 years ago
Handle your shit
4 years ago
Really...I've been smoking weed..and Punky can't handle the good shit. hahahaha
4 years ago
It's one of the greatest movies ever is what it fucking is.
4 years ago
goddamn bald headed killer bear of claire county :(
4 years ago
Oh...the movie..my bad.
4 years ago
Freshie you always know what to say to get my heart a pitter pattering
4 years ago
^hot
4 years ago
That movie gargles my balls.
4 years ago
It's a gift.
4 years ago
make that man some toast, Toaster. I'm sure Mr. Freshie can provide.
4 years ago
You don't make a man toast, you make him a fucking sandiwch
4 years ago
touché
4 years ago
Freshie claims he ignores me, but really he just don't want no problem..problem.
4 years ago
Your a bad ass mo-fo..huh, GH
4 years ago
*you're
4 years ago
You gonna buy some mushrooms from me..If and when you slide through TN.?
4 years ago
* PunkyBruiser wonders if he shouldn't have said that out loud *
4 years ago
* pats punky on the head *
4 years ago
lol
4 years ago
lol
4 years ago
Hope you're doing well, poss.


Box...over and out.
4 years ago
I might just jump on the greyhound right punky.
4 years ago
*now
4 years ago
Sorry, GH. I had to do that outta respect for Oster's loser ass.
4 years ago
I hate Oster, and I always will. I hope he's reading this right now.



* PunkyBruiser flips doubles birds at Oster's tiny dick. *
4 years ago
If you're serious though, give me a couple of months and i will be there.
4 years ago
FB me.
4 years ago
I don't have facebook anymore, deleted that shit long time ago.
Go to chat and we can trade emails.
4 years ago
Werd

no "o"
4 years ago
* plays We've Only Just Begun in honor of the new MuchoRomance *
4 years ago
Uh oh, people are taking notice...FUCK OFF PUNKY.
4 years ago
Just to keep up appearances you understand punky.
4 years ago
poor gopher :(
4 years ago
Here Lies Gopher
4 years ago
One last time...Is this a repost?
4 years ago
Trust me. I'm not bitching about the DVs. I just want an answer. You fuckers forget..my goal is -100,000.
4 years ago
if your goal is really -100,000, then you should definitely stop commenting, since that adds to your "mucho rep"
4 years ago
Ok. Everyone hates me, and that's all good. I don't know you fucks anyways. So this isn't a repost? This is not mucho worthy? Remember..I could give a flying fuck about DVs anymore. I thought the name of this website was...Mucho Sucko?‬
‪I guess it's been changed to "Mucho Luvo". It's funny how people forget…huh‬?


http://muchosucko.com/110975/Horsecution-for-PETA

4 years ago
^whammy!!!!!!!!!!!
4 years ago
punky is defintely yak
4 years ago
If you could harness your energy and put it towards one individual at a time...you'd be dangerous. Dangerous like escaped mental patients dangerous.
4 years ago
But I will pay you all tons of money if I win the lottery. I'm not god damn kidding................AT ALL!!!!!!!!!
4 years ago
it's like the film "twins", but punky is yaks shitty brother
4 years ago
Mako...This I swear to god(who ever that is) I wish knew you when I was living across "the pond" for the four years I did it. You would be liking all my comments. To top that off..I suck at being a player. I'm just DL. But you would've at least said to yourself...."damn..DL's not a fuck face after all.
4 years ago
*I
4 years ago
haha
4 years ago
I'll take that as a "you might be right". haha
4 years ago
I dont know what the fuck a difference that makes but, trying to put that "I" in made me lol
4 years ago
Bro..I slammed down in shepards bush so many times..drunk, trippin' balls, and trashed off my ass...It's not even funny.
4 years ago
Oh shit...you're in London right?


* PunkyBruiser just crossed fingers *
4 years ago
I get you fuckers mixed up.
4 years ago
ahh the old bush. Every time I go there something will fuck up. Even though they do pie n mash and the best fried chicken
4 years ago
wow...I just checked you told me to "stfu"..and it was me. 8(
4 years ago
that was me^
4 years ago
Is "pie n mash".."shepards pie"? I fucking love some shep-pie!!!
4 years ago
its not the same, more like, shepherds pie is english, but pie and mash is london- cockney
4 years ago
and eels. But those fuckers are an endangered species otherwise id be hunting those cunts down
4 years ago
Look..I'm not gonna tarnish you rep on here anymore to night, MD. Talking to me to much..will get you water boarded. Stay safe, MD.
4 years ago
I could go for a scotch egg right now.
4 years ago
*your
4 years ago
dont be a fucking fanny
4 years ago
Fuckin interposters.
4 years ago
lol.. you know I'm not.
4 years ago
like i said earlier....

fuck off to bed faggot
4 years ago
K


* PunkyBruiser is not a fucking faggot. *
4 years ago
a scotch egg not bought from a shop...
4 years ago
your a faggot punky until you prove otherwise
4 years ago
a shop that made a fake egg...
4 years ago
I get em from an Irish pub by the beach, fucking amazing.
4 years ago
I guess I could post old sex photos, "with no signs". But whwere would that get me, MD?
4 years ago
*where..............................................GOD!!
4 years ago
well you get better british food than we do. No fuckign surprise there
4 years ago
nowhere, cos I dont give a shit, man or woman
4 years ago
I will still call you a cunt, either way
4 years ago
Me or GH?
4 years ago
man or woman, man or woman
4 years ago
I am a cunt sometimes. We all are.
4 years ago
"man or woman"...lol
4 years ago
dont read into that, rest assured that I couldnt give a fuck
4 years ago
hey jen
4 years ago
hanging
4 years ago
Ok. I'm "Thread Traveling" right now. Of course, this means bumping another thread, "via" another thread. Find the easter egg in the photo.


http://muchosucko.com/112109/Defectivestuckpixel
4 years ago
Notice the "easter egg" tag on this sub.
4 years ago
stop being an aimless cuntwad
4 years ago
Mako...do what I ask you, puffy.
4 years ago
Mako...Find the easter egg.
4 years ago
find your fucking offswitch and hit it
4 years ago
haha..

Stop avoiding the task, MD.
4 years ago
Stop making me want to punch you
4 years ago
This might get upvoted if not for the shitty music. (And with a different poster)
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!