points: 0

Another Bike Idiot

Nice jump.... No really.

featured

by yak

submitted April 13th 2006

20 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (20)
Hmmm, I seem to have landed safely in the foam-filled dumpster. Perhaps I can try it several more times at progressively faster speeds, just to see what happens...
11 years ago
"I think you can go twice as fast."
11 years ago
Good thing that bike had a nice fleshy pillow to land on. for a minute i thought the video was gonna be disasterous
11 years ago
hahahah awesome.
11 years ago
Fuck niggers!
11 years ago
^^ I'm fuckin' as fast as I can!!!
11 years ago
Fuckin' niggers?
11 years ago
dunno if it was posted on mucho yet, but i saw this clip already a few years ago!



11 years ago
"What do you need buddy?" .... UM... Geez... let me think... A FUCKING AMBULANCE WOULD BE NICE!
11 years ago
Ive seen this before too... i dont know where though
11 years ago
WTF was he thinking?
11 years ago
For real, fabreeze lol...an orhtopaedic surgeon would be nice too lol.
11 years ago
*orthopedic, sorry
11 years ago
Don't worry about it, Mako. None of these retards know what it means regardless of your spelling.
11 years ago
hahahahahahaha "U can go twice as fast!" LOL

hahahahahahaha "U will be 4times dummer!!"
11 years ago
"owwwwwwwwwwwww... left leg owwwwwwwww" Awesome!
11 years ago
I second fabreeze's and Mako's comments.
11 years ago
too much money, too few braincells.
11 years ago
haha crustychief and FreeBeer say it best.

I love how he just pops up and COMPLETELY misses the dumpster hahaha. Reminds me of Evil Kinevil

11 years ago
Wonder what his last thought was the moment he missed the dumpster and just before he would ultimately become a immobile shit and piss factory?
11 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!