points: -46

sharpies!!!

NSFW

stupid

by kcut

submitted April 17th 2013

49 comments
what do you think? let everyone know!
sharpies!!!
tagged:
comments (49)
pick 1 .....
4 years ago
Put them all in you nancy-boy
4 years ago
Sharpies up the ass are old news, swallow the insides of the markers then post the aftermath.
4 years ago
later..
4 years ago
this place is dead...
4 years ago
Well who the fuck cares of a new guy that is uploading his fucking pencils
4 years ago
whats this shit
4 years ago
im going to put some up my but-hole...!






taterÔćÉ
4 years ago
later*
4 years ago
ttly
4 years ago
ttyl omg I'm going to beb I'm sleepy
4 years ago
yeah it must be well past your afternoon nap
4 years ago
Good night oster.
4 years ago
this went from noob to attention seeking whore real quick
4 years ago
your 15 mins are up. move along
4 years ago
put them all in there, that will shut everyone up!
4 years ago
at least all the green ones......
4 years ago
then write your name on a sign
4 years ago
the pink one would make for an interesting extraction process
4 years ago
i wanna see the look on the store clerks face when this douche walked up with 5 boxes of markers and a bottle of lube
4 years ago
I wanna see the look on your face after it has been smashed in with a fire extinguisher .
4 years ago
I can tell you from experience that it does not feel good
4 years ago
I got half a fake tooth from it
4 years ago
pics or it didnt happen
4 years ago
fine... got to charge my phone now you ass hole.
4 years ago
cunt
4 years ago
um, what?
4 years ago
I'm to drunk good night
4 years ago
Way to back down.
4 years ago
eat shit and die shise kopht
4 years ago
Oh but we wanna see pics of a chipped tooth.
4 years ago
And proof that its not from putting a vibrator in your mouth
4 years ago
WHY the fuck is this shit nsfw
4 years ago
because he is a dumbass attention whore
4 years ago
HI PELMENI
4 years ago
HI JROB
4 years ago
now kiss
4 years ago
Now that's proper use, of the orifice, and the sharpies..
4 years ago
if they aren't in your ass, don't bother posting
4 years ago
I'd upvote a sharpie in the urethra.
4 years ago
squat, you're in luck!
4 years ago
Am I?
4 years ago
Oh geez I just saw it.
4 years ago
We don't take to kindly to your kinda folk around here... Especially this utter nonsense... Come with me "kcut" i'll show you where the door is.
4 years ago
Fuck it Lovespray,.. Just give him the Bums rush..
4 years ago
You're here for 2 fucking days and you have gone from pseudo cp bondage to NOT being able to stick shit down your cock, I have to ask, What in the fuck are you trying to prove to us? Don't answer with "Idiot pedophile" because that has already been well understood..
4 years ago
im just bored...
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!