points: 39

Bob's ULTRAmassage

NSFW

complimentary teabag included.

featuredwtf

by Jenbirdy

submitted April 8th 2013

30 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (30)
I dunno, this seems a bit gay to me but I could be wrong
4 years ago
I see no balls touching... well, other balls anyway ;/
4 years ago
you're right. Sign me up.
4 years ago
Wow, the bar just got raised, throb. That was gayer than gay sex......somehow.
4 years ago
Sweet soundtrack
4 years ago
he was on Tosh
4 years ago
That old guy is on top of Tosh?
4 years ago
thats seems very gay
4 years ago
are you sure?? I was thinking it could be a little gayer...
4 years ago
/jenbirdy says challenge accepted!
4 years ago
NOBODY OUT GAYS JROB
4 years ago
Seal and me will try it.
4 years ago
haha
4 years ago
you 2 just want to 'massage' each others penii
4 years ago
bob parker, huh?
4 years ago
lol, yeah..... noticed it after it loaded.... sorry to whoever reposts this....
4 years ago
I am downvoting PRECISELY for 2:02 =(
4 years ago
;)
4 years ago
After watching this- I feel the need to delete my browser history in case of a sudden aneurysm
4 years ago
why? i hope i die while fapping to tranny porn so everyone i leave behind is disturbed by how weird i was and they never knew it
4 years ago
Gotta admit - the old guy is in pretty good shape!
4 years ago
So what are you trying to say?
4 years ago
you wanna toss his salad?
4 years ago
that was exactly what he was trying to say
4 years ago
He does have some well developed and defined musculature.
4 years ago
This is probably the gayest thing I've ever seen in a video.
4 years ago
ever been camping?
4 years ago
yup
4 years ago
Bob is so toned!
4 years ago
check out his expression at 2.00, fucking hilarious.
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!