points: 27

Amazing Atheist vs Banana

NSFW

Apparently this also happened, but I can't seem to find the video

featuredfetish

by Jones

submitted April 7th 2013

46 comments
what do you think? let everyone know!
Amazing Atheist vs Banana
tagged:
comments (46)
What the Hell is he thinking?
4 years ago
He's just trying to impress the ladies.
4 years ago
You should do this for Lada and post it here, except with a fish instead of the banana.
4 years ago
No fish needed. Lada loves what I do for her.
4 years ago
* DejaVu is officially grossed out *


there isn't enough bleach in the world to clean my brain out of that knowledge
4 years ago
So no sex from you huh?
4 years ago
The video is legit. He makes passing mention to it today on youtube. I wish I could post videos. If anyone wants to do it heres the addy. http://youtu.be/b_QY8NmKuhk
4 years ago
why can't you post videos?
4 years ago
Because he's an idiot.
4 years ago
I can't save videos on this computer.
4 years ago
do you have firefox, squidley?
4 years ago
http://www.ant.com/video-downloader
4 years ago
it doesn't get much simpler than that...and you can just delete the videos after you upload them so your better half doesn't find them.
4 years ago
he means he cant save videos on the library computer hes using
4 years ago
im sure that's not how to properly ingest a fruit item
4 years ago
gotta peel it first :/
4 years ago
also, dw?
4 years ago
Needs more hat.
4 years ago
He has to be gay to be able to do that.
4 years ago
lol
4 years ago
that he likes things in his ass doesent mean he is gay
4 years ago
^likes things in his ass.
4 years ago
Oh really?
4 years ago
Apparently having cock shaped items in your ass isn't gay
4 years ago
Why would that be gay ... Loving someone of the same sex is gay.
4 years ago
This sub is very deceiving from the front page
4 years ago
Really?---------------------^^^
4 years ago
Yep.
4 years ago
Great ass!! (Al Pachino voice)
4 years ago
Pacino
4 years ago
aww nevermind.
4 years ago
^^ I got it.. Heat..
4 years ago
is that shit on his ass? : (
4 years ago
i like to imagine it's chocolate syrup....
4 years ago
I don't.
4 years ago
Squidley prefers the original shit fantasies.
4 years ago
A Squidley STFU!

* Barret beams with pride *
4 years ago
I'm disappointed in this guy. I watch his youtube videos all the time as he's a respected member of the atheist community.
4 years ago
So what changed? He's still an atheist right?
4 years ago
the personal proclivities of the spokesperson of a movement are no indication of the validity of said movement
4 years ago
I almost vomited trying to read that.
4 years ago
de personlige proclivities av en talsmann er ikke indikasjon på gyldigheten av meldingen
4 years ago
Do we have to put persona on your alt account list now?
4 years ago
better safe than sorry
4 years ago
why do we care about this guy exactly?
4 years ago
He's a youtube celebrity. The amazing atheist whom I bet wishes to Hell hed never put this shit on video.
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!