points: 3

Pussy eating music

So seriously, is this song about extreme fisting?

featuredmusic videos

by Jones

submitted February 9th 2013

79 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (79)
nice bass line
5 years ago
That's exactly how I do it.
5 years ago
If I get this song stuck in my head dog, I'm rolling up a newspaper and I'm comming to look for you.
5 years ago
its nice to see the cat from the Paula Abdul video getting some work
5 years ago
I actually did eat pussy while having to hear this song. My kids were next while were were doing our thing that song was played.

I think of this everytime I hear that shitty little tune.
5 years ago
O.O
5 years ago
Thanks for that nightmare image.
5 years ago
Pleasant dreams heh heh heh.
5 years ago
Did you put your left foot in and shake it all about?
5 years ago
I usually put my head in and shake it all about.
5 years ago
Well like I said the kids were at a party next door and the neighbors were playing that song for the child Lada and I got real cozy. It had been awhile since we had sex and yummy.
5 years ago
You left the door part out the first time..... Just said they were next....
5 years ago
lol lovely
5 years ago
Cute jenbirdy I'm going to shit on you
5 years ago
You dirty Mexican, try shitting in a toilet like a civilized person.
5 years ago
Your face is a toilet sorry
5 years ago
Mexicans do have an annoying habit of wiping their ass and throwing the paper on the floor.
5 years ago
Punctuation is your friend, maybe your only one :(
5 years ago
Hey squid balls is back!
5 years ago
lol squidley
5 years ago
Lol , jenbirdy . That seems like a remark coming from a butthurt person .
5 years ago
And how do you know it's Mexicans squidley ? Do you actually watch Mexican dudes go take a shit and throw it on the floor?
5 years ago
no she's right
5 years ago
Stfu zeke
5 years ago
Yeah, butt to the hurt.
5 years ago
What's up oster ? You're bored on mucho looking at the threads?
5 years ago
just got home seeing whats up.
5 years ago
Cool !
5 years ago
Well cryax some taco benders come into the Pointe and only one could speak english. They took a crap and wiped their asses and threw the paper on the floor. Actually they used paper towels. The manager had to throw them out for health reasons.
5 years ago
I thought people kept shit towels.
5 years ago
Whites have that annoying habit of leaving broken syringes on the floor at public restrooms and leaving the bathrooms smelling like burned up heroin.
5 years ago
And you guys talk about shit on the floor?
5 years ago
you really seem to have a butthurt complex, sir - what gives?
5 years ago
he acts so defensive all the time, I just don't get it...
5 years ago
Everyone seems to like him, I can't understand it either....
5 years ago
What gives?
I'm not allowed to make a racist joke?
5 years ago
what a bigot.... you sir, disgust me.
5 years ago
i wish Borracho would show up and slap this kid
5 years ago
hahaha
5 years ago
How am I a bigot just explain it
5 years ago
what is a bigot?
5 years ago
Butthurt^
5 years ago
Shut up with that shit ogasmo.
5 years ago
WEH PAH !!
5 years ago
gogami - just chill out a bit

maybe play some pocket pool or something
5 years ago
Wanko > Borracho
5 years ago
got me there
5 years ago
* Magawd retires from noob wrangling for the night *
5 years ago
*Ogami gains wisdom from all of this, but wishes he can be quick at retaliating from veteran attacks and will try to go pro in a couple of weeks*
5 years ago
Damn yall hurt his feelings.
5 years ago
protip ogami - just find a good mentor....i nominate Queso
5 years ago
Dude....you would only have to sell like, 500 bags of oranges , stop slacking off.
5 years ago
or even better, jrob
5 years ago
* possum waits for it *
5 years ago
yikes...
5 years ago
Can't wait until i hear this at the next wedding i go to...every fucking time.
5 years ago
we used to have to play this sometimes.... :(

...the 2nd lowest point of my wonderful career in the entertainment industry
5 years ago
...what was the lowest, then?
5 years ago
i will never tell that story, sorry
5 years ago
That bad?
5 years ago
yeth
5 years ago
now quit making me remember it
5 years ago
If it hadn't been for Cotton-Eye Joe
I'd been married long time ago
Where did you come from, where did you go?
Where did you come from, Cotton-Eye Joe


* Jenbirdy square dances from memory *
5 years ago
meh - not even close
5 years ago
hava nagila?
5 years ago
* Jenbirdy chicken dances in shame *
5 years ago
He got turned down playing bass for punkys band
5 years ago
fuck off mr lutefisk
5 years ago
sorry
5 years ago
i prefer music to eat pussy too
5 years ago
Theres a nice Mexican restaurant near The Pointe and I go there for the guacamole and enchiladas but I expect anytime now to be finding shit paper on their restroom floor.
5 years ago
youve got full dementia
5 years ago
im calling the hospital cops
5 years ago
you should not be driving..or near a school because you are a nude person
5 years ago
as if you really beleive it was him naked driving... he's full of shit
5 years ago
you've got as much chance of squidley producing a 'fish up ass' picture as we have of dik producing a 'i can squirt' video
5 years ago
are you saying squidley used a fake pic??
5 years ago
squidley is as fake as the hidden gunman on the grassy knoll
5 years ago
i feel violated
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!