points: -17

mobile test

wow the layout for the mobile upload sucks

fail

by yak

submitted January 31st 2013

44 comments
what do you think? let everyone know!
mobile test
tagged:
comments (44)
well.. clearly i have to make the auto resize on upload going :(
5 years ago
this shit better work on my Nokia N96 on saturday
5 years ago
it most def will not
works on new iphones (should) and android devices
5 years ago
yeah I don't know that that will translate so well to a liquid crystal display fries. hard to fap to.
5 years ago
not very 'mobile' then is it .......
5 years ago
GET WITH THE TIMES GRAMPA
5 years ago
will it work on my back-up Nokia E71....
5 years ago
Only good thing about Nokias is snake
5 years ago
Will it work on an Iphone 3g?
5 years ago
no... fucking pile of shit
5 years ago
HahaHa, your spending alot of time making sure the mobile vers is super cool i guess.
2 years ago
your 'tests' make me wanna kick your ass
5 years ago
its a good job i aint in Toronto right now
5 years ago
why? what's in toronto?
5 years ago
Canada ....
5 years ago
men... sweaty, sweaty men.
5 years ago
no sign fake
5 years ago
i guess cue the wang/vagina mobile uploads :(
5 years ago
well at least its showing pussy...which is more than can be said for any squidley post.
5 years ago
Or Sealbasher's. Cats don't count.
5 years ago
Boosh?
5 years ago
thats his name
5 years ago
big boy , reminds me of my friends cat
5 years ago
poor cat is named after shitiest UK program ever ? poor pussy
5 years ago
^Haha. That or some sick Canadian joke, fries.
5 years ago
oh btw, when I try to log in with the google browser on my phone I get " auth error 1"
5 years ago
because you have both to 'remember' you it basically invalidates your session.. id recommend to not have 'remember me' set on either your computer or your mobile.. either or
(that should fix it)
5 years ago
fries why are you such a curmudgeon?
5 years ago
I'll give that a whirl
5 years ago
DAYAMN! yak pwned.
5 years ago
i think its cos i chat with squidley too much :(
5 years ago
plus theres fuck all wrong with my Nokia N96
5 years ago
GET YO SELF DAT DOUBLE CHEESBUAGAH
5 years ago
Sure, just upload from mobile now. Don't bother to shop in a red circle or nothing.... >:/
5 years ago
all hail the red circle
5 years ago
*pole
5 years ago
lol , the downvotes speak for themselves yak....
5 years ago
How does it feel to know Sealbashers going to log in, and beat his meat to an image of your cat?
5 years ago
feels good
5 years ago
any decent self respecting website would get this to work on a Nokia N96.....
5 years ago
*nintendo 64
5 years ago
I upvote for Boosh. fact
5 years ago
no sign.
5 years ago
Looks a lot like my cat. Upvoting just for that.
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!