points: 16

Kommissar Rex

This, is the world's best sitcom

featuredwtf

by Jones

submitted January 26th 2013

358 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (358)
http://www.youtube.com/watch?v=GoVqJiAQZQE
5 years ago
This sub brings back bad memories. :/
4 years ago
Upvote for putting the youtube link in the comments so I could actually watch the video.
5 years ago
Also for the gigantic Mucho tag covering all the actor's names.
5 years ago
disable adblock douche
5 years ago
freshie still thinks mucho shows ads to users :(
5 years ago
I use it to block all the stupid fucking gifs these asshats insist on putting up.
5 years ago
then stop fucking complaining about vids not working cause it's your own fucking fault they aren't. fuck off
5 years ago
Blowwwwwwwwww me.
5 years ago
Canadian Logic:

Every other site in the world works fine for you, except ours.

NOT OUR FAULT! *flails*
5 years ago
the hammer falls when i get up from my nap

enjoy your time
5 years ago
Fuck yea ! Fight the system freshie
5 years ago
*makes a crude masturbatory gesture in yaks direction*
5 years ago
* squatface settles down with the big bag of popcorn. *
5 years ago
* cryax enjoys some of squatfaces popcorn *
5 years ago
* jrob2020 slaps cryax in the back of the head *
5 years ago
There's not gonna be a big scene. He'll ban me / I'll probably be watching Zero Dark Thirty as it happens / I'll be pissed off when I realize that they obviously get Osama in the end.
5 years ago
and popcorn sucks.

fuck popcorn.
5 years ago
Copporn?
5 years ago
SHUT UP FRESHIE! I HAVEN'T SEEN THE MOVIE!
5 years ago
Sorry Claude...but...http://i46.tinypic.com/2daylp0.jpg
5 years ago
lol
5 years ago
i'm gonna rip off cryax before my departure
5 years ago
/me scratches claude behind the ears one last time
5 years ago
not running any ad-blocker here, yet still getting buffer wheel on videos (only this site for some reason) any advice... other than 'fuck off' would be appreciated.
5 years ago
It's obviously your fault.

Fuck off.
5 years ago
since you're not running any adblocker, thefunk, we can try and troubleshoot and pinpoint more of where a problem might be. yak on another thread had someone doing some tests. shoot us an email at admin@muchosucko.com and we'll try and help you out.

anyone refusing to stop using an adblocker on the site and expecting to get any sort of video help can fuck off. we've already seen with a couple people having them turn it off significantly helped their video issues.
5 years ago
All hostilities aside, I have turned ad-blocker off, restarted the browser, changed browsers, restarted my laptop just for shits....problem still persists and like people have said ad nauseam it only pertains to this site.

I only recently installed ad-blocker and I've had issues watching videos on Mucho since just after the reboot if not since the reboot itself.
5 years ago
As most of you know I have not gotten along well with Freshie, but wtf .....he is gonna get banned for bitching about videos on Mucho not working well on his computer. What a bunch of shit. Seems that the powers that be need to have a little thicker skin. I have disagreements with everyone on here on a daily basis even Yak. I suppose that someday I will get banned as well. Maybe I am jumping the gun but Yak's comment seems pretty specific. If it is true I think it is a sad day for Mucho. Spoken as a user .... not a friend of Freshie.
5 years ago
telling deja to "blow me" is never a good idea
5 years ago
Shut up Dug.
5 years ago
He finally got his dues for welching.
5 years ago
Maybe so but still bullshit. Like I said I don't get along with Freshie but he doesn't deserve to get the Ban-Hammer. What the fuck ever happened to the whole "sticks and stones" idea.
5 years ago
shut up dug
5 years ago
Hahahaha <3 Dug
5 years ago
Ha....Freshie you're still alive for now. Was typing some serious shit when I seen a new comment and decided to check it before posting comment.... Good thing.
5 years ago
@Dug

More homemade Redneck Science videos please.
5 years ago
IDK.... might get banned for that. LOL
5 years ago
Freshie's getting banned?

I'm surprisen't
5 years ago
Looks like it.... 9th comment down
5 years ago
I'm gonna use my free time to go bunk with jrob so we can "dox" tr and I'll upload a video of me hitting him with a phonebook upon my return from banishment.
5 years ago
*points @ dush*

You're next. ( o_o )
5 years ago
LOL, you want to dox me? I've given my home address out more than a few times in chat. Like I give a fuck.
5 years ago
No. I mean you'd be next on the MuchoSucko Fuck Your Ass To Make You Humble World Tour sponsored by The Iron Sheik.
5 years ago
Your avy is the look you'd have when we pulled up in the Jrobmobile with Houston Texans stickers smacked all over it.
5 years ago
HAHAHAHAHAHAHAHAHA *takes deep breathe* HAHAHAHAHAHAHA

I dunno if Jrob would be in on that with you though, pal.
5 years ago
I'm sure jrob is down for an adventure like that.

Especially if I said we could stop in Tennessee to visit Punky.
5 years ago
Jrob, you have to wear the giant pink sunglasses though or it won't work.
5 years ago
If your going to Tennessee might as well keep going north in 5 hours you could be sampling Dangerousdug's moonshine
5 years ago
*kicking dugs ass.
5 years ago
Better be an ambush, cuz somebody gonna get shot trying to do that shit.
5 years ago
I'll stay in the car then since I don't have enough hostility towards dug to kick his ass.
5 years ago
Especially if the government hasn't taken his guns yet.
5 years ago
Even if the gov takes them.... don't believe they got all of mine because that wouldn't happen.... I guarantee it
5 years ago
all we have to do is lure his daughter with some black guy. He will crumble soon after.
5 years ago
* go postal and kill everybody
5 years ago
"Postal" is so 80's

It's "I'm about to go all Sandy Hook in this bitch" now.
5 years ago
you went all fantasyland up in this bitch, that's for sure
5 years ago
You're doing that thing again where you type a response as if people give a flying fuck about what you have to say.

Stop it.
5 years ago
Ignore like ogami. Let the tears flow.
5 years ago
i seriously doubt he's crying
5 years ago
So I guess I am going the be the only one who supports you Freshie. Amazing. I bet you would have never believed if you were asked yesterday that if you were gonna get banned by Yak the only user that would complain about it and stand up for you would be DangerousDug. Ha
5 years ago
hard to believe dug supports welching
5 years ago
@Dug

It'll be because I told deja to blow me. Not because I complained about the videos.
5 years ago
I know but people too thin skinned around here.... Damn
5 years ago
I bet her mouth looks like a octopus beak.
5 years ago
Dug, your noob is showing.

When the fuck is Yak going to wake up?

* DushanMandik stares at watch impatiently. *
5 years ago
He is up now...
5 years ago
^what a bunch of faggots
5 years ago
Go "boost" your subs and pound your meat to how tough you are.
5 years ago
DangerousDug
He is up now...
2 hours ago

as of 2 hours ago he was still asleep. as of right now, he's still asleep. i'm impressed with how in the know you are about yak and his states of being.

everything else being said... if freshie is still having problems with videos after disabling ad blocker, he's more than welcome to also email the address i posted above to get more specific help. but since i haven't received an email from either him or thefunk, there isn't much more i can do.
5 years ago
Just taking Yak at his word. Is that wrong ?
5 years ago
He must be exhausted from trying to fix the site.
5 years ago
more like exhausted from all the momos on the site :P
5 years ago
I'd be too, it can't be very fun-fun.
5 years ago
Must be hard work running a website.
5 years ago
Yeah... almost as hard as playing video games all day.
5 years ago
yay, keep it up dug!
5 years ago
Yeah coding is so easy just any asshole can do it, right?
5 years ago
Ain't so bad if you are getting PAID to do it .... right ?
5 years ago
Must be very stressful on your fingers.
5 years ago
I'm sure yak is too busy swimming in his piles of money because he must be so rich
5 years ago
well, he does have a koi pond....
5 years ago
Well he is not losing money or the site would be shutdown
5 years ago
ever heard of the USPS?
5 years ago
I just pooped.
5 years ago
possum... didn't you hear? all our koi died over the summer. no more koi pond :(

dangerousdug - you should avoid topics you know nothing about
5 years ago
LOL.... like all government shit they can lose money, because they only spend money from taxes and profit is not required.
5 years ago
@deja - i am sorry for your loss
5 years ago
@dug - look up how many tax dollars go to the USPS
5 years ago
* ClaudeBallz whistles and walks away from the Koi conversation... *
5 years ago
wow... i'm just not even going to bother anymore

* DejaVu drops the mic *
5 years ago
@sporty - i am sorry for your loss
5 years ago
Dont be poss...it was a suitable for framing!
5 years ago
@possum look how many tax dollars go to welfare/food stamps/military/medicare/prescription drugs...... Then show me the profits
5 years ago
I used to work for the USPS. They fired me a year and a half after I quit.
5 years ago
@dug - zero tax dollars goes to the USPS, just saiyin
5 years ago
tax dollars pay for its billion dollar losses. just sayin
5 years ago
Oh and dug got pwned because he's talking out of his ass again
5 years ago
DUG!!! SHUT THE FUCK UP!!! YOU HAVE NO IDEA WHAT YOU'RE EVEN TALKING ABOUT!!

how many of your tax dollars go to that!????? do you even know???
5 years ago
Oh.... drum I am wrong ... enlighten me then big boy
5 years ago
dug, look this shit up before you comment again or shall put you on full dug status
5 years ago
oops
5 years ago
dug you were implying that the USPS is failing and that tax dollars is used to run it...
5 years ago
either way, your comments are completely off the topic
5 years ago
no it loses money hand over fist.... and if it was a private company it would shutdown..... but being a gov. owned means it can lose all the money it wants and the tax payers pick up the tab
5 years ago
lalalalala
lalalalalala
5 years ago
/commence the everyone with a brain vs. dug debate of the evening..
5 years ago
dug, have you considered eating a bag of dicks? Just try it one time. Keep your mouth and hands occupied for extended periods of time.
5 years ago
If it were a private sector company, the U.S. Postal Service would rank 35th in the 2011 Fortune 500.
5 years ago
No I haven't drum.... would you suggest it from experience ?
5 years ago
* possum subs a postal service music video *
5 years ago
http://i.imgur.com/LxIVK0i.jpg
5 years ago
why aren't you busy watching the factor right now, dug?
5 years ago
Well that's just great poss...now look what you all have done!
5 years ago
Possum, sub the funeral by a band of horses cause I feel like killing dug
5 years ago
That's on here.
5 years ago
@sporty - now i need to poop too
5 years ago
Oh no.... drum mad at poor little danger.... yikes run for the hills
5 years ago
what a weird video to have that song on. And it's also weird that you knew the video that had the song on it. Urkel your memory scares me sometimes
5 years ago
so anyway - sorry about your fishes deja :(
5 years ago
This is getting boring. I'm going back to rereading The Three Musketeers.
5 years ago
It was probably fluoride that killed them.
5 years ago
or a homebrew experiment gone wrong
5 years ago
we were camping and our friend looking after the animals here didn't let us know the waterfall pump stopped pumping. so the nitrates and nitrites got too high and suffocated the poor fishies. at least we didn't have to get foot long + koi out of the pond and into the garbage. we had some beautiful ones that started out only a couple inches. we're pretty cursed when it comes to the pond it seems
5 years ago
That wouldn't happen to be your friend admin would it?
5 years ago
restock with flying carp
5 years ago
nope... i wouldn't use the term friend for that either.

this would be another friend that doesn't like looking at links we send him because he doesn't want to get as fucked up as us :P
5 years ago
we have similar friends methinks :(
5 years ago
okay! nini possum and jones (since you aren't in chat)
5 years ago
Fucking suck ups.
5 years ago
hey - if you want the hat, you gotta do dat
5 years ago
Nat nat mor.
5 years ago
freshie?... O_O
5 years ago
So Yak says.... we shall see. I will be disappointed if he actually goes though with it.
5 years ago
SUP NIGGA?!
5 years ago
woooooooooooooooooooooooooooooooo!!!
5 years ago
Still kickin'...
5 years ago
Just watched End of Watch

fucking hilarious cause of how true it is then depressing as hell at the end. fml. :(
5 years ago
If shit hits the fan hit me up on my email freshie. dangerousdug@muchosucko.com
5 years ago
I'll will my gun to you so it can play with the other guns at the refuge.
5 years ago
:) your gun would be very happy
5 years ago
never let go freshie... never let go...
5 years ago
......i was like 65% serious about the roadtrip to texas to go smack tr around with jrob dox'n in the jrobmobile....

*throws hands up in jrobs direction*
5 years ago
tink can come too and we'll all go get matching outfits and expensive-looking sunglasses and go pick up some fly bitches.

bitches like expensive-looking sunglasses.
5 years ago
we'll say we play for some minor league affiliate of w/e pro team is in the area
5 years ago
astros hahaha
5 years ago
hahaha yeah! cause nobody knows wtf those clowns look like.

we can buy a lot of the fake money they sell at party stores
make it rain on bitches like my money long
5 years ago
catfishin hoez like i own a goddamn fishin charter
5 years ago
Damn Super Bowl is this Sunday holy shit !
5 years ago
fynw!

who be in it?
5 years ago
beyonce
5 years ago
ravens niners.
5 years ago
Denmark just got silver in the Europe handball championship possum.
5 years ago
Oh wait, it was the worldcup.
5 years ago
is it different?
5 years ago
Yeah, South Korea was there.
5 years ago
longest
nap
ever
5 years ago
no poss no!
5 years ago
* Jones makes a cake *
5 years ago
hey, yaks awake!
- pulease ban duggie for as long as you ban GAF at least


* possum out *
5 years ago
Damnnnn
5 years ago
That's fucked up, poss.

Surely tr should be banned before dug.
5 years ago
actually, i doubt either dug or tr will be banned anytime soon - they are just so hateable...

and trollable

what's not to love?
5 years ago
tr's pedo tendencies?
5 years ago
got anything fakeass-notarized on that?
5 years ago
no but i got

if it walks like a duck
and talks like a duck

............
5 years ago
got that money yet, welcher?
5 years ago
or are you still just a lot of talk?
5 years ago
come at me, tr

come at me
5 years ago
so, just a lot of talk...how unexpected
5 years ago
yay, tr is happy again!
5 years ago
i'll really be happy when rachel posts her tits
5 years ago
as i recall, she was pretty hot
5 years ago
daughter of yours?
5 years ago
just an employee of the bank i use
5 years ago
i'd give her contact info, but when i provided it for verification of the scan, it got deleted...so what's the point?
5 years ago
as an aside, faye could not believe that anyone would seriously think that a notarized document would be faked.
5 years ago
* possum 's work here is done *
5 years ago
wow what an epic nap... what was that like almost 12 hours?
5 years ago
should i bother reading this all or can someone sum it up for me
5 years ago
im im actually still tired.. maybe i should sleep more
5 years ago
As long as you're still wearing your thundercats pyjamas
5 years ago
its fucking pouring rain here
5 years ago
I guess I can expect some of that today or tomorrow.
5 years ago
high of 11 today at least when this shit stops... at least its getting rid of all the snow and slush
5 years ago
You want to see pouring rain? Check out the cyclone that just destroyed most of the Queensland and NSW coastal regions with floods. My own town received 600mm of rain in under 50 hours.
5 years ago
do you guys really use mm to describe something like that?
you coulda said 60cm that still sounds like a lot you know!
5 years ago
its when that hits metre that it doesnt sound like as much :(
5 years ago
All rain in measured in mm. I don't know why, I didn't design it. Fuck you!
* fluffernutter storms off *
5 years ago
Shit's been crazy! How be you?
5 years ago
dont you mean cyclones off you aussie :(
5 years ago
well apparently i slept for like almost 12 hours....
not sure what to make of that
* yak eats chocolate peanut butter pretzels *

5 years ago
You must have needed it.
5 years ago
nah i think im just half cat... i can pretty much sleep whenever for as long as i want :(
5 years ago
Thanks Possum I really appreciate your support wanting Yak to ban me.....nice.... real nice. I still am the only one supporting Freshie.....
* DangerousDug shakes head at all the brown-nosed cowards. *
5 years ago
Maybe we just don't give a shit
5 years ago
for dug only being here 10 months, he sure thinks his opinion counts for anything...
5 years ago
too bad there isn't a filter that suppresses viewing comments from new users (relative to the user).
5 years ago
Hi
5 years ago
uh freshie has been gone since i got up like i said i was going to do
why are you people even talking about this shit still its kinda old news move on
5 years ago
Mucho Sucko the only place you can post the most vile videos and pictures known to man and be applauded. But can't speak your mind or you will get banned.
5 years ago
lol how mant people have you known get banned
5 years ago
hey dug,blow me
5 years ago
too many.... 3 now I can think of
5 years ago
you should start a petition or something
5 years ago
the new regime is pretty lame , you werent here for the mass banning when everyone was insulting yak and dejas friend
5 years ago
make a facebook memorial page
5 years ago
Bono, nasnasay, and freshie
5 years ago
holy fuck jrob im lucky i wasnt drinking anything at the time i read that 'make a facebook memorial page' comment
5 years ago
there are currently 168 people banned ACTUALLY
dug you are still a fucking noob on this site you have no fucking clue about how anything works apparently
freshie has been banned before and now hes banned for good
or until i get really drunk and unban everyone for fun like i do sometimes
5 years ago
terrible ^ ..... And that doesn't bother you Yak.
5 years ago
what doesnt bother me dug.. what doesnt bother me?
5 years ago
banning people from your site.... just seems like you would want as many people here as possible
5 years ago
like, 160 of those people are spammers and bots and shit like that... so really, he's making the site better by banning them.

you just don't get it... ever... nothing ever occurs to you that anything could be helpful in any way. you've been here 10 months like i said. you have no fucking clue.

i miss the old days
5 years ago
you mean the days when dug would have been banned after i tell him to fuck himself after his first comment? yea
5 years ago
those were also the days that i had my banhammer too and could have gotten rid of him before you were bothered :(
5 years ago
back when the banned user list was actually a few thousand people
goodtimes goodtimes
5 years ago
As long as your proud of that is all that matters I suppose. Congratulations.
5 years ago
http://muchosucko.com/81316
one more to the pile
5 years ago
lol wut?
5 years ago
im sure you will miss his homosexual charged and generic porn submissions
5 years ago
ill survive
5 years ago
im gonna miss all the gun threads the most though
5 years ago
koaster
tofattofly
suteadotyu
Bono
ice4675
hobita
akj801
dagoster
JessiAldi1976
No_Nick
mybabyforreal
Nasnasay
digda
hongkong
FalloutERin
fatbaldnet
froder42
Shamira
Red23
kayteca1
emangan767911
mystapler24
umm
red23doteu
SuxNow
MuchoSuxnow
Shamera
riwjit
11262
YOUNG_CORN_BEAR
bislaverobpeters
mas-11262
urethrateaser
ngasaeb
jay89
TheBeastMaster
thebitchmaster
kaysiahctib
EVILDAVE68
SDubDaBullDogg
gemini2112
alfacentauro
Bono2
sanchristobal76
NuckinFutz
PsychoBabble
darknight0998
anggraeni
shaun22
showmeoff
allcityny
melodylove
alexbryantweber
TheGodOfOrgasms
Hop_Off_My_Dick
DefinitelyNotFutureMarine
TheReckoning
mistahmagic
mungshake_1
HaveMoreFun
Justincartoons
Steriy
Romford
evrybudyluvzaginger
sissymarky
takes12know1
infowars
eatadick
wimmywa
LoveMeLongtime
prickface
kimothy74
Bono8
mono
chseight2
sergeandre
fuckyouverymuch
petasplit
Get2NOme
GrandpaJones
wildbill_
Losers_Finish_Last
Freshie2point0
yaksucksdick
sexynaturalme
Male_Slut
samerss
bolajane
HerVomit
BonnoTyler
fkyolo
talon33
Love_Kills
NotFutureMarine
yakdetectsme
NotBono1
NotBono2
NotBono3
NotBono4
NotBono5
NotBono6
NotBono7
heyitsnotme
Burkelbot
Dushanwasdumb
esettest
lizzy4023
h8wh8w
13131313
829932
shroomgirl
perfected
shroomgir1
FutureMarine2
FutureMarine
Skibo
hickok
Swag-Tastic
Swag-A-Nator
giuxxx71
MuchoUserX
yakbannedme
JaredFixes
Schthack-Crono
taskmaster
yak-the-ass-hole
Nailz
Dont_Hate_Bitch
Ebaumsworlds
Nignog666
dhanaramsinwer
escope
BonoIsBored
BobtheFelcher
esettest066
comeonyak
BirdIsNext
BonoBeatZeke
TheSecondReckoning
TheEnslavement
Pooples
YaksTent
UnbanBono2012
SmerfsTumor
SmerfsTumor2
PossumAmbles
yakbansTM
BanMeDaily
TheOtherGodofOrgams
RacistBono
cheeseypeep
MONEY_N_PUSSY
Boonoo
ProfligateKiller
DangerousDug
spreeeeem
fireskank
WhatsaBono
GodofOrgasms
meanypants
pooper99
filmosh
kvlt666
shitlover
chillingman
jammne
GimmieAFreshie
sandbager
blackchocolate
5 years ago
and like ten percent of those are bono
5 years ago
100% of them wont be missed

5 years ago
Godoforgasms sounds like a pretty cool guy.
5 years ago
bono is missed :(
5 years ago
that makes only 99%
5 years ago
ish....
5 years ago
Good riddance.
5 years ago
Un-ban Burkelbot. He seems pretty cool.
5 years ago
dangerousdug was responsible for 1.38% of all submissions
5 years ago
just throwing it out there, before no one remembers him.
5 years ago
who?
5 years ago
daww
5 years ago
so with boner gone..... lordqueso is the reigning pizza roll champion OF THE WORLD
5 years ago
* L0RD_QU3S0 raises arms *
5 years ago
PU
5 years ago
i forgot what kvlt got banned for
5 years ago
With dug gone, who am I going to direct all my hate at?
5 years ago
* possum looks at users online... *
5 years ago
Hey fuck you vettedude!
5 years ago
gracie1980 could use some "love"
5 years ago
Fuckin tr ruining shit. I was about to hit on her.
5 years ago
gracie1980 a/s/l?
5 years ago
@urks - dug can still hear you, just no commenty
5 years ago
* possum waves at dug *
5 years ago
im gonna guess she's 33
5 years ago
ish
5 years ago
dug - the latest casualty of the "i thought MuchoSucko was a democracy!" syndrome
5 years ago
Lots of butthurt on that list.
5 years ago
I think the average IQ of Mucho just grew a bit.
5 years ago
kvlt was banned for saying fvck
5 years ago
i prefer the term nazisucko.com
5 years ago
Meh, I'd have banned him just for being the dibshit that he was.
5 years ago
what happened to ebaumsworlds?
5 years ago
There's this thing called the Internet that I'm sure could help you with that question.
5 years ago
alright, junior, let me make this really simple for you...see that list up there, the list under discussion?

well, pal, you look at that list, see, and you'll notice a username "ebaumsworlds"

you don't have to be eligible for mensa to follow that reasoning
5 years ago
There's this thing called the Internet that I'm sure could help you with that question.
5 years ago
Oh, and I'm glad you consider me your pal. I've been waited for this day with bated breath.
5 years ago
Aww, tr's first friend.
5 years ago
as amusing as this is, it isn't telling me what got ebaumsworlds banned
5 years ago
i have been waiting with battered breath
5 years ago
Like pancake?
5 years ago
poor whatshisdumpster
5 years ago
Thats what you get when live your e-life so..
* Jones puts on doggles *

Dangerous!
5 years ago
It's funny, you really can tell which ones were probably bono
5 years ago
I feel a disturbance in the Muchoforce.
5 years ago
you forgot the YEAHH! jones
5 years ago
10/10
5 years ago
I actually liked tofattofly. :(
Meh, I'll get over it.
5 years ago
lol tofattofly is one of about 3 or 4 people who got banned because I owned them so hard
5 years ago
beastmaster was another
5 years ago
i had nothing against him - but that doxxing was ill-advised to say the least
5 years ago
How did I miss Dushanwasdumb

Inb4 "cause you're dumb" fy

I lol'd hard @ SmerfsTumor :P
5 years ago
suteadotyu banned? i thought the guy was alright =[
5 years ago
sutey and spreem were nyc spammers, jawz
5 years ago
try to keep up, mr sweater
5 years ago
I kinda miss GimmieaFreshie.. he was funny at times. Not often, just... times. I wonder what is he up to now
4 years ago
Fun read.
8 months ago
Anyone else hate the new eye sore Mucho tags on everything ?
5 years ago
if you're around long enough, you'll learn that 'anyone else' is pretty inconsequential....
5 years ago
...if....
5 years ago
submit better resolution videos.. pretty fucking simple
5 years ago
Are they put on using an alpha channel over the footage?
5 years ago
yup
5 years ago
* Magawd fashions a makeshift tinfoil hat *
5 years ago
why do you know this series? i thoght it was only aired in germany
5 years ago
Do you even know where Jones is from?
5 years ago
Nuremberg!
5 years ago
LEGOLAND!
5 years ago
Yo momma's bed!
5 years ago
WHITE ALBUM!
5 years ago
lmao at the avy!!!
5 years ago
mcdisgusting
5 years ago
Ay, ...ow bout we go to studio, right?
5 years ago
you know....loyke ol' toymes
5 years ago
* Heather wails *
5 years ago
'sokay if heavuh comes...royt?
5 years ago
* possum steps back from MS for a bit now *
5 years ago
i have some really great suggestions....
5 years ago
Heavuh...you kin 've tracks 1-4....show 'em yo talent, love
5 years ago
* Heather gets me tambourine *
5 years ago
that'll be enough of that...
5 years ago
* smerf leaves before they become famous *
5 years ago
One of the finest videos ever.
5 years ago
i thought he is from denmark....
5 years ago
which is not germany...so why does he know this series?
5 years ago
and it not a fucking sitcom btw. its serious criminal shit
5 years ago
with blood and gore
5 years ago
its not as funny with different avatars...
5 years ago
Starring Mucho Sucko

With Mucho Sucko

Mucho Sucko

and featuring Mucho Sucko.

♫ these happy days are yours and mine happy days ♪
5 years ago
and Wolf Bachofner
5 years ago
he's no hobo!,,on yesterdays episode the hobo tricked a drifter/robber into thinking an old ladies house was haunted....he spooky-played the piano!!
5 years ago
lmao
5 years ago
watching 'littlest hobo' is what old folks and pensioners do
5 years ago
and cool people...
5 years ago
You get littlest hobo around the world? I always assumed that show was Canadian famous... I still watch it on CTV on saturday mornings.
5 years ago
to be fair dik heather and me are canadian... had no clue that fries got littlest hobo there tho
5 years ago
Sounds like a fair trade. They get the hobo and we get coronation street.
5 years ago
sounds like we got shafted... hobo dogs are one of canadas best exports
5 years ago
Obviously Yak is from one of the nicer parts of Canada where they don't have "dog days". Almost every reserve in Saskatchewan has "dog days" where the rez gathers around and they go kill all the stray dogs.
5 years ago
They get exported to the local landfill
5 years ago
And? Eould you rather they starve or freeze to death?
5 years ago
They actually do it because they eventually start forming packs and attacking kids... nothing to do with sympathy.
5 years ago
that's funny... cause yak is actually from saskatchewan...
5 years ago
smoke more dope, dope
5 years ago
Don't turn around!! oh oh ohhh
Der Kommissar's in town!! oh oh OHH!
5 years ago
Und now you vill laff, oder you vill be punished.
5 years ago
watched it sometimes in my youth
5 years ago
this was quite the eventful thread
4 years ago
last
4 years ago
I got banned in this thread :/
* DangerousDug shudders *
4 years ago
Ah yes, the good old days of new old new mucho.
4 years ago
* possum changes vote *
4 years ago
* Barret re-upvotes for dug getting banned. *
4 years ago
* DangerousDug throws a beer bottle at Barret *
4 years ago
* L0RD_QU3S0 catches the beer bottle mid flight, places it in the recycling bin *
4 years ago
Noooooooooooo..... If it wasn't for you darn kids I would got away with it.
4 years ago
you forgot "your stupid dog too"
4 years ago
Screw that dog.... I shoulda drowned him in the river while I had the chance
4 years ago
STFU all you stupid idiots!
That kind makes me ashamed to be a german....^^
4 years ago
that backrub's still on the table bro,just sayin
4 years ago
....omg; I just found my private stalker in here. What a mess...
4 years ago
* jrob2020 rubs hot oil on hands turns on some al green and lights candles *
4 years ago
hahaha
4 years ago
http://www.youtube.com/watch?v=COiIC3A0ROM
4 years ago
Can I get a back rub jrob ?
4 years ago
if you get your mom to make me some mole'
4 years ago
hot german on german oil backrubs?

* L0RD_QU3S0 whips out penis *
4 years ago
with mole'?

... kinky

* L0RD_QU3S0 strokes slowly *
4 years ago
Ah yes, possibly my best sub. The one that got Dug banned
8 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!