points: 9

Bass Hero Expert Mode (Final Song)

ROCK ON!

featuredgeek

by yak

submitted January 23rd 2013

60 comments
what do you think? let everyone know!
Bass Hero Expert Mode (Final Song)
tagged:
comments (60)
i dont get it
5 years ago
This game is for faggots.
5 years ago
I loved the southpark episode when they pwned this gay shit.
5 years ago
* yak wooshes *

5 years ago
If you beat this game you..are..a..fag!
5 years ago
Congrats.
5 years ago
you seem to be missing the point
5 years ago
were your parents killed in a freak guitar hero accident?
5 years ago
Nah, that would've been cool though i sue the fuck out of activision..get me paid bitch.
5 years ago
Then use that money to buy the rights to the game and then never make another copy of this game.
5 years ago
^has never seen a bass.
5 years ago
this is way too funny to me... like... its seriously hilarrrrrrrrrrrrrrious to me
5 years ago
clearly there is some sort of culture barrier if this is supposed to be funny
5 years ago
ITS EXPERT MODE BASS!
thats why its 2 notes instead of just one ;/

gold..
pure fucking gold
5 years ago
Damn
5 years ago
And on a 5 string to boot.
5 years ago
Please, 5 strings are for hacks and black people. Real pros tend to play 4, see Jaco or Victor Wooten. Wankers play 6+ strings for mad tapping like Jean Beaudin. If bass is so easy go bust out Donna Lee or U Can't Hold No Groove and tell me what instrument is easier to play.

And two notes at once is called a double stop.
5 years ago
anything more than 1 string is a fucking waste!
5 years ago
(10:46:39 PM) yak: only thing would be better is hillbillyjug hero
(10:46:47 PM) yak: *hoot hoot hoot hoot*
(10:46:51 PM) heather: hahahahahahhaaha
(10:46:58 PM) yak: triangle hero
(10:46:59 PM) heather: triangle hero
(10:47:01 PM) heather: omg
(10:47:03 PM) yak: TVINSIES
(10:47:05 PM) heather: hahahaha
5 years ago
fucking chatfags
5 years ago
How about xylophone hero?
5 years ago
recorder hero
5 years ago
Jazz flute hero
5 years ago
Cowbell hero
5 years ago
didgeridoo hero
5 years ago
tambourine hero
5 years ago
Jaw Harp hero
5 years ago
triangle hero
5 years ago
theremin hero
5 years ago
Win^
5 years ago
I've played the xylophones, bells, triangle, tom tom, cowbell, tambourine, quad, tritoms, drumset, bass, snare, woodblocks and they were all fun so poo on you for making fun
5 years ago
This could have been done MUCH more better. 4/10
5 years ago
my play button isn't working :/
5 years ago
I'm horrible at this game
5 years ago
It's not that hard..
5 years ago
I just don't have the patience for guitar hero.
5 years ago
You hit the buttons relative to their position on the guitar. How hard is that?
5 years ago
Ogami is a noob and plays bass hero....
5 years ago
I play the guitar
I never played guitar hero until a year ago in the summer

5 years ago
if I wanted a challenge from video games i rather play Battletoads
5 years ago
The mexishit cunt only has a grimy Black and White TV which would render any of those games utterly unplayable. On a good note I heard a rumor that they are releasing mariachi hero
5 years ago
^watch out we got a redneck over here
5 years ago
go drink gin and fuck your cousin before i go there fuck her myself
5 years ago
its funny how you talk shit then go away to lurk, it reminds me how much of a little pussy you are
5 years ago
you know that this is yak's post of bass hero... not guitar hero, eh? people seem to be missing that fact...
5 years ago
Wait.... did Ogami just get a runoff?
5 years ago
Fuck linking.... I'm running to the kitchen to make a bag of popcorn for this shit.
5 years ago
Owwww.. bashed my toes into the door frame
5 years ago
Ogami gone????????
5 years ago
No but he did just score a runoff/bono vic on brock up there....
5 years ago
Throws popcorn at the computer screen
5 years ago
....... sweeps it up. I don't want to get ants/ roaches in my room :/
5 years ago
I was hoping it was about fishing.
5 years ago
Me too.
5 years ago
Lol. No chords in bass, it's all picking, so how would you hold down two frets at once? XD fucking hilarious
5 years ago
lol

yeah yak..... dummy....
5 years ago
Even though the bass is meant for single notes you can still play chords..
5 years ago
* MetalFace has long scientific definition why but will hold his breath *
5 years ago
I lol'd so hard
5 years ago
I'm hard from your loling
5 years ago
recover password