points: 0

The Hypnotist

NSFW

Tanja visits a Hypnotist. She thinks the hypnosis is to help her quit smoking. Yeah, right.... 18+

featured

by Wario7793

submitted March 10th 2006

32 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (32)
Yeah, right.
12 years ago
The oldest plot in porn, girl visits hypnotist, ive seen them all
12 years ago
Hey... when did MS change from "Tasteless Humor for The Unemployed" to "Adult Humor for The Unemployed"? I just noticed now. Oh well.

I like porn.
12 years ago
I would have hypnotized her to clean herself up and then go to Dairy Queen to get me a blizzard with peanut butter cups.
12 years ago
Nice looking girl.
12 years ago
Look into my eyes, your getting sleepy, now cook me a shit omlette bitch.
12 years ago
I know I should have finished my study Psychology and hypnotherapy. DAMIT
12 years ago
lolz she's still smoking teh coxx lmaorofflesandwich
12 years ago
we need a dub for the guy who is dubbing.
12 years ago
Yeah, I thought it was hilarious, she's trying to get help on quitting smoking, so he has her fall asleep, he blows smoke on her, puts a cigarette out on her face, starts honking her hooter, ruffles through her purse, has her suck on his "cigarette", and then blows his load on her.... but hey, at least he cleaned her up and had her dress herself again. Imagine if he just left her there to wake up a few hours later, cum-drenched and disoriented.... she's probably had dates that ended like that....
12 years ago
I laughed my ass off cos he stole all her money then went at her :D
12 years ago
so this video finally makes it here. still funny shit. fap fap.
12 years ago
okay this is fake. You can't take somebody into a room, tell them to sit back and within 10 seconds have them asleep, also you can't order them to do anything while hypnotized. you've got to describe everything to them, to trick the brain, very percisely too. hhha she just so happens to have a tattoo hahah and she's orgasming without anyway..this is stupid and fake but she's got nice tits lol
12 years ago
Wake up Lady, Jean claude van damn stole your Money.
12 years ago
derk is a freaking genius. some one get this man a gold star.
12 years ago
NO WAY are you serious guys? Next your going to tell me wrestling is fake too.

The best has to be the real shit where they make chairs that vibrate and the women going crazy like they had a 12 incher inside them
12 years ago
hella looks like katie fey, but not as hot
12 years ago
what the heck? i started watching this, and then the next thing i remember i barely had any clothes on.
12 years ago
is it wrong that i knew exactly what was gonna happen even before watching the vid? look at what you've done to us muchosucko
12 years ago
fake......... but i'l hit it.
12 years ago
Wow, couple of smart people on this website. I woulda never guessed it was fake had it not been for the brave men and women to analyze and conclude that this video is indeed fake. Thank you to the MS users who are so extremely smart, without you, i'd be lost.
12 years ago
he boned her hand lolz
12 years ago
Does anyone here really think that the online porn is REAL?????? None of this shit just happens. Most of the "girls" they pick up on the Bang Bus are professional porn stars. Same with other sites. Even the shitty porn banners on MuchoSucko are mostly professional shoot vids (no offense).

But who ever gave a shit about authenticity for porn, anyway... *fap* *fap* *fap*
12 years ago
Hey now, no need for that cynicism, jesus! Some of you guys (I won't say I'm talking about sky Fubar and IamTheGreatest) need to get your fingers out of your ass! Yah so I'm stating the obvious, but I'm also educating you on some of the misconceptions about hypnotism, until you can learn to appreciate knowledge, shut the fuck up!

with that, I'm out
12 years ago
i would of thought this was real and hypno threapy backed fired while he was fucking her, would'nt that be priceless. the woman would be furious lol. not sure this is fake or not. really hypnotism works. well thats what i think, so :P FAKE.
12 years ago
Relax, Darren. Thanks for the education.
12 years ago
Thanks. I just can't stand ignorance like that. One quesiton though, digtbtk, how'd you know my name? haha unless it's in my profile, I'm stumped.
12 years ago
why isnt bush in den haag??
12 years ago
Derk - "You can't take somebody into a room, tell them to sit back and within 10 seconds have them asleep"

Sure you can- ever hear of Rohypnol?
12 years ago
fake
12 years ago
thats one of those late night porn things on the free channels
11 years ago
recover password
most discussed