points: -5

Bigfoot takes a walk

Bigfoot takes a long walk

cool

by Squidley

submitted January 7th 2013

57 comments
what do you think? let everyone know!
Bigfoot takes a walk
tagged:
comments (57)
Dude, where's my car?
5 years ago
towed.....see the DMV.
5 years ago
i dont get it
5 years ago
Squatchley wants attention.
5 years ago
2 words:

fish

ass
5 years ago
What'd I tell you Claude, they're playing good ball now.
5 years ago
Possum. two words. Fuck you.
5 years ago
ohw snap son!
5 years ago
damn
5 years ago
Squidley. two words. Fuck. -You'll supply the word again, I'm sure.
5 years ago
possum, reply with this,

FaQ2 Squidley
5 years ago
no
5 years ago
Just kidding, Squishley...please see my vote.
5 years ago
But seriously...I've never, ever seen this footage before. What is it??
5 years ago
^No they're not, tool. We were playing with 10.5 players. Atlanta will watch tape, and blitz the shit out of Wilson.
5 years ago
BTW...has anyone seen Jay?
5 years ago
i dont get it
5 years ago
users online >>>
5 years ago
8 years. 0 subs. 5 comments. You gotta respect that.
5 years ago
Hell, he doesn't even have any comments. Those are 5 votes.
5 years ago
And then there's bbrian, who isn't much better.
5 years ago
i wonder what he voted on
5 years ago
i want to know why mr bradys been so quiet lately
* jrob2020 shows pits *
5 years ago
^Oh, you're right, smerf. Even better.
5 years ago
yah - he seems to be online a lot, but no pit
5 years ago
And congrats, smerf. Fuck you congrats.
5 years ago
Congrats for....?
5 years ago
maybe the skins can trade for Joe Webb if RG doesnt get better
5 years ago
Who's that?
5 years ago
yup
5 years ago
Oh, that.
5 years ago
Thanks, I suppose.
5 years ago
Anyway, I'm fucking off now.
5 years ago
SUCK IT IRISH!!
5 years ago
man - this is looking like a blow-out already
5 years ago
they got robbed on that catch
5 years ago
What's the score...I'm watching Antiques Roadshow.
5 years ago
14-0 bama. Roll tide extra soft with mountain mist smell
5 years ago
FOOTBALL? I was talking about smerf
5 years ago
mah...it's college. That's like 1 point difference in the NFL.
5 years ago
Shit, the correct response would have been "1rish"
5 years ago
not for the irish. They look like that guy that stands at a urinal to pee but then can't because there is someone next to him
5 years ago
^hater
5 years ago
Dear espn, the games a snuff film, more of McCarron's GF please
5 years ago
yeah no shit.... pretty soon gonna see more of her, because the game is getting out of reach for ND. Might as well do some chick watchin' to keep some viewers
5 years ago
Dug called IT
5 years ago
LOL...... It's gonna happen.... and lots more 3 views so far.... will try to keep track.
5 years ago
Dug is prophetic...

* smerf founds the church of the redneck idiot *
5 years ago
My church "The 1st Crystal Methodist" come one come all.
5 years ago
OMG...what are those things in this pic???

http://bustedcoverage.com/2012/12/27/aj-mccarron-girlfriend-is-katherine-webb-former-miss-alabama-auburn-grad/
5 years ago
...they appear to be tits
5 years ago
Kind of cool actually.... The spacing and position of the frames perfectly outlines the landscape and steadies the walk.
5 years ago
lol
5 years ago
Plus I just watched a squatch documentary and I'm in a bigfoot hunting mood!
5 years ago
Try Conyers, GA
5 years ago
I'm think Yosemite is my nearest possible squatch.
5 years ago
http://www.youtube.com/watch?v=eMm1YTd8lHM
5 years ago
recover password
most discussed