points: -25

Argument solved

Guy settles road rage issue

win

by Squidley

submitted December 31st 2012

42 comments
what do you think? let everyone know!
Argument solved
tagged:
comments (42)
That actually works
5 years ago
as a repost
5 years ago
yep
5 years ago
This stupid faggot in my apartment is walking downstairs saying "His name is joe, but we used to call him joesha (or some shit)" I like the bitch that constantly asks if she's looking cute better than this guy.
5 years ago
err.....joeysha......
yeah, that's how retarded this kid is
5 years ago
and don't tell me not to be so hard on myself
5 years ago
fuck you all
5 years ago
You should be harder on yourself
5 years ago
?
5 years ago
Drumrave's a good little foot-soldier.....
or, well, bitch.
5 years ago
I see zeke has started the New Year's Eve festivities!

Cheers!
5 years ago
Go fuck yourself hillbilly
5 years ago
zeke FRIENDS FUCKING JOKE WITH EACH OTHER YOU WHORE
5 years ago
there are no friends on mucho
5 years ago
I was trying to be nice you Maintard. :(
5 years ago
dush, fuck off, no one talks to you. Go find the goth kids and pretend they are your friends. Possum, I have friends everywhere
5 years ago
Imaginary friends count, right drums!

P.S. I hope you get killed by a drunk driver tonight, even if they have to crash into your house because you're sitting home alone. Happy New Year! :)
5 years ago
That will be some driving. It'd be better if you had to spend your night in jail
5 years ago
I'm a friend, right guys, hey look, it's 12:00 midnight!
5 years ago
fuck you no way it's only 11 PM
5 years ago
Happy new year fuckers!
5 years ago
TOO SOON
5 years ago
i hate living in CSTland :(
5 years ago
Two more hours you east coast faggots.
5 years ago
hahaha...y'all suck it! Its 2013 bitches.
5 years ago
8 minutes in and I already hate the new year
5 years ago
Me too. I m going to bed.
5 years ago
at midnight CST iwill eat a cat turd and film it it Chivas responds to this comment
5 years ago
I can't until all the fucking fireworks and gun shots are fucking done with
5 years ago
ahh florida.
5 years ago
gunshots?
losts of muslims in Jack?
5 years ago
owh fuck he's online :(
5 years ago
* possum dunks hard drive in toilet *
5 years ago
* possum cerrado *
5 years ago
lots of rednecks and blacks on the westside
5 years ago
up here we mainly just light each other's farts for New Years -
5 years ago
your future sucks, live int the now
5 years ago
die young
stay pretty
5 years ago
Drum I hate to tell you this, but YOU are a redneck.
5 years ago
I was in bed by ten. That's how I do.
5 years ago
lol drums - Jack made the national news for new years eve gun "accidents"
5 years ago
Lt. Jimmy Judge of the Jacksonville Sheriff's Office says that shortly before midnight Monday, an 8-year-old boy in downtown Jacksonville told his father that something had hurt his foot.

Judge tells The Florida Times-Union that when the boy's father examined his shoe, he found a bullet.


5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!