points: 40

Just Your Typical Family Photo

featuredfail

by thatdude420

submitted December 10th 2012

81 comments
what do you think? let everyone know!
Just Your Typical Family Photo
tagged:
comments (81)
Didn't know we had an exchange program for strippers.
5 years ago
Yes, seems to be working well..
5 years ago
that kid has a long ass neck
5 years ago
^??
5 years ago
it runs in the family. Look at the dad
5 years ago
Is this a promo for that new Twilight with the Chiang-shih?
5 years ago
Mom looks so proud..
5 years ago
I wonder if titty tassels jumped off the balcony after this shot?
5 years ago
^her face says...yes.
5 years ago
Your comments look so promising in the recent comments column... but they never deliver
5 years ago
Hi, MD.
5 years ago
She does look really high, ya know.
5 years ago
Either high, or horny as hell. <Both
5 years ago
It's like watching an interesting porno then the scene just skips to an info-mercial about some useless knife utensils I could't fucken care less about.
5 years ago
^"but they never deliver". lmao!
5 years ago
:|
5 years ago
JAWZ...you're jumping on the ass kissing wagon...stop. I was starting to respect you...ya know.

* PunkyBruiser takes a photo of makodragon and JAWZ88 holding hands *
5 years ago
The wagon that you pull along by butt-plug with your power rectum
5 years ago
butt-plugs...rectum? Your path of reality is questionable. So back to what you said earlier..."Your comments look so promising in the recent comments column... but they never deliver"...you're very gay, sir.
5 years ago
crickets...
5 years ago
I can smell someone thinking of something to say.
5 years ago
I'm just still mildy amused by your sentence "your path of reality is questionable". It's like you run your badly written comments through a shitty translator a few times before you paste it into mucho.
5 years ago
And really punky, this is a battle you will not win.
5 years ago
feel free to continue though, I'm sporting
5 years ago
PunkyBruiser = Nasnasay
5 years ago
I've got your back md
5 years ago
/makodragon puts on his fighting trousers
5 years ago
^shitty translator...wow. Help me search for this. hahahaha
What the fuck aer you talking about. You must really know.
5 years ago
^are
5 years ago
^the guilty dog barks first...bitch.
5 years ago
Wait a mintue..I'll i did was post a comment. You fucks are lame as hell. What the fuck....
5 years ago
You guys need some pussy....BAD.
5 years ago
can smell someone thinking of something to say
5 years ago
^^might be the best comment you;ve ever made. Enough to motivate me to comment again, thusly;

What the fuck is wrong with needing pussy?
5 years ago
fair enough, we all need this. :)
5 years ago
So hey, let's all agree that Possum should not be allowed to adopt noobs anymore, m'key?
5 years ago
again: 30 seconds between commenting and taunting with your 'slow-thinking' jibber jabber makes you look stupid if anything
5 years ago
meh
5 years ago
yeah, and he shouldn't leave us with his babysitting :P
5 years ago
*duties
5 years ago
Have you considered getting a refund on that last chromosome of yours Punky, it appears to be broken.
5 years ago
Hey!! I love babysitting your sister...she gives good head. Also...your mom is not bad either.
5 years ago
^jones...lmao
5 years ago
ok...fuck this high school bullshit.
5 years ago
bye..
5 years ago
Maybe you should just stick to chat from now on.
5 years ago
Maybe you should stick with scat from now on.
5 years ago
^kibbles n bits
5 years ago
It already is, I won't deny that.
5 years ago
I honestly have nothing against retards myself but this verbal e-diarrhea is what bothers me
5 years ago
^god
5 years ago
^someone needs to log n on facebook.
5 years ago
yeah, you're probably more suited to that self-congratulating shithole of arse kissage
5 years ago
No offense. Some people just can't handle not being constantly patronized
5 years ago
I'm banned from facebook(YOUR HOME PAGE) ass fuck.
5 years ago
Well don't you have a shitty Myspace band page to manage or something then?
5 years ago
lmao! Even facebook couldnt handle your aimless ramble spam
5 years ago
^nope
5 years ago
Myspace sucks ass!
5 years ago
Try teenspot.com. Say hi to mistahmagik.
5 years ago
I got banned for my provocative photos. I'm a photographer..by the way.
5 years ago
proof or lies
5 years ago
there's no proof that you did that at all
5 years ago
Shh Mako, don't spoil his reputation.
5 years ago
god, MD. It was before my MS account.
5 years ago
You still need to cough up proof though.
5 years ago
What's funny about you crackheads, is that anyone with shop skills, can shop a sign into a photo...if they're good at shop.
5 years ago
What's funny about you Punky, is nothing at all.
5 years ago
^comment fail
5 years ago
* PunkyBruiser picks the ticks off of Jones, and goes to bed. *
5 years ago
Why don't you try shopping some humor into your comments
5 years ago
^jealous
5 years ago
^and boring
5 years ago
Just bored
5 years ago
jeebus what a lame person
5 years ago
* squatface pouts *
5 years ago
NOT YOU
5 years ago
Oh. Ya.


* squatface runs back to his igloo *
5 years ago
There's gotta be a Hangover 3 backstory to this picture.
5 years ago
Man... My family photos always sucked!
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!