points: 38

Walmart Flasher

NSFW

featuredporn

by DangerousDug

submitted November 24th 2012

35 comments
what do you think? let everyone know!
Walmart Flasher
tagged:
comments (35)
* DushanMandik says in Borat voice....VER NISE *
5 years ago
high fiva
5 years ago
that thing looks beatable
5 years ago
Great legs and tits
5 years ago
She is like your friends mom, sitting by the pool, drinking from a box of wine, staring at your swim trunks, pretending to read a book while she daydreams about sneaking into the house with you.
5 years ago
With "Moving in stereo" playing in the background.
5 years ago
She even has the 80's style to boot
5 years ago
Hmm... Yeah, I'd hit it.
5 years ago
*marry
5 years ago
Oh, not even. She's a hoe.
5 years ago
*bury it in the crawlspace.
5 years ago
I'd fist it.
5 years ago
Good girl.
5 years ago
whenever you type that and i read it it feels like someone walks over my grave
5 years ago
Haha, creepy isn't it?
5 years ago
imagine tho squid calling his grand-daughter a "good girl"
5 years ago
They let him have kids?
5 years ago
She should get some sort of discount
5 years ago
I am simply disgusted by the look of her vagina. How fucking old is she? Whore!
5 years ago
Ah, nevermind what I say. I'm dumb.
5 years ago
Yep
5 years ago
not bad id give her a good shag
5 years ago
Unbeatable nine dollah ho!
5 years ago
Lol, cool profile pic scrotes
5 years ago
"Hey honey! Let's dress you up like prostitue and go take nekkid pictures at wal-mart!"



"That sounds great Dug! let's go!"
5 years ago
You really think Dug can get a woman that looks this good?
5 years ago
I like her tits, but her face just wouldn't cut it
5 years ago
Dug, the question wasn't "would dug do her". The question was "would she do dug?"



I think we all know the answer to that.
5 years ago
yeah.... it is obvious ... all bitches want some of Dangerousdug. Not all can have me though, but they can dream
5 years ago
...okay, I take it back. MOST of us know the answer to that.

At least one of us is self-delusional.
5 years ago
And I take it back, you could get her.

$22.95
5 years ago
Sign says $ 9 and I ain't gonna pay a penny more
5 years ago
Fucking sale price....
5 years ago
Woah, anybody else notice the penguin at the top has a swastica and is doing the zeing heil?
5 years ago
Disney has hidden Mickeys, Walmart has hidden Nazies
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!