points: 17

the lobster zone

featuredcool

by Sealbasher

submitted November 20th 2012

45 comments
what do you think? let everyone know!
the lobster zone
tagged:
comments (45)
what a rip-off
5 years ago
these are kind of fun
5 years ago
What does this have to do with me?
5 years ago
this is kinda standard round here
5 years ago
yeah...but not around were i live, so change your fucking vote!!!
5 years ago
you didn't ask nicely
5 years ago
please change your vote.... *__*
5 years ago
ok. only for you
5 years ago
: )
5 years ago
They have these were I live at.
5 years ago
yeah...but not around were i live, so change your fucking vote!!!
5 years ago
if they don't have them where you live, then you should buy one and get rich
5 years ago
the people dont eat lobsters in my ghetto
5 years ago
they don't eat them because you don't have a machine there
5 years ago
no...they dont eat them cause the cant effort
5 years ago
games of "skill" like this are made for the poor...they think they can beat the system, but end up spending way more that way.

you could price it at 3 tries for 2 euros...since those small lobsters probably cost less than 6 euros, you should make plenty of dough.
5 years ago
i see....
5 years ago
you know......6 euros is damn fucking much money around here
5 years ago
actually, a lobster is closer to 8 euros now...i forgot that the dollar is stronger than the last time i checked...thanks, greece!
5 years ago
i think Lidl do lobster for about £5
5 years ago
quite tasty too
5 years ago
you have lidl in england too? cool...
5 years ago
of course... had you been around for seagull and i discussing this you would already know that
5 years ago
where is this faggot btw.?
5 years ago
relapse? dead?
5 years ago
relapse probably
5 years ago
that or prolapse
5 years ago
damn....i was starting to like him kinda...
5 years ago
never get emotionally attach to anyone on this site as they never last long
5 years ago
not to break up the schwulfest here, but the machine i saw was $2 per try, and if you won, they cooked the lobster for free...so, for about 5 tries you could buy a live lobster at the HEB and have it steamed for free.
5 years ago
Lesbisch , lesbisch und ein bischen schwul!
Wir bumsen hier wir bumsen da
5 years ago
cool story....

well back to the seagul topic, i mean he was around here for many years, like many users
5 years ago
ok many went after the new mucho came, but i wouldnt say user dont stay long here
5 years ago
only the very easily amused stay with MS for more than a month or so
5 years ago
there is no finer easy amusement on the net
5 years ago
Does the Lobster hear the "Jaws" music as the claw approaches?
5 years ago
lol use a lobsta claw and grab a lobsta
5 years ago
lobstas are gangsta crabs
5 years ago
Werd
5 years ago
I wish I could kill him like a lobster.
5 years ago
So you would stick a knife in my face and throw me in boiling water?
5 years ago
I'd stick my dick in your mouth and gag you LOL
5 years ago
*sigh. you steam them live....

fuck you whunu
5 years ago
I've never seen anyone slay a lobster by sticking a knife in it's face either. Were you hoping it would threaten it to death?
5 years ago
when I was working at red lobster i would kill them by jamming scissors in their mouth and cutting open the exoskeleton
5 years ago
recover password
most discussed