points: -45

"Daddy fucked me"

I hope this is Hollywood make up shit

wtf

by Ogami89

submitted November 2nd 2012

140 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (140)
oops!
5 years ago
* Einrednatreb shakes his head slowly *
5 years ago
hahaha im reading a history of jrob when he was at noob stage
5 years ago
im glad youre devoting your life to studying jrob
5 years ago
So you are reading through today's comments?
5 years ago
* jrob2020 shakes fist *
5 years ago
I studied possum, mastered in kirk, and now I'm working on my doctorate in yak.
5 years ago
^^Fuck you, Jenbirdy and Jrob.
5 years ago
multiaccounting fag
5 years ago
you should spend your time in something more valuable
5 years ago
i do i study and do homework most of the time
5 years ago
Why don't you just do us all a fucken favor and go to jail already and stay there.
5 years ago
make another account shitstain so you can get more mucho downvotes
5 years ago
is this what you call "trolling"?
if so you suck
5 years ago
* jrob2020 misses bono *
5 years ago
I seem to be getting responses from you now aren't I? *vanishes back into lurking..until next time*
5 years ago
i cant wai....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
5 years ago
I can troll I can talk mean shit about you
5 years ago
first of all youre a fucking noob
5 years ago
Hahahah!!!!
5 years ago
Watch out Jrob!

* Jenbirdy makes jazz hands *
5 years ago
Ya.... So mean....
5 years ago
* jrob2020 shivers *
5 years ago
Bitch, did I ask for your opinion on this thread?
5 years ago
JROB shivers because he has a big black jailbird cock
5 years ago
* jrob2020 waits for ogami to get pwned by a girl *
5 years ago
You let women fight your battles then?
5 years ago
You guy's aren't shit. I've accomplished what I came here for. And thank you Birdy bitch.
5 years ago
I'm pretty sure no opinions were expressed, but fuck off anyway.
5 years ago
sporty sucks
5 years ago
Not really.
5 years ago
what exactly did you accomplish again?
5 years ago
Maybe he was just getting warmed up, calm before the storm and stuff...
5 years ago
aren't you going to join him jenbirdy?
*Ogami shows them the door*
5 years ago
Like the storm happening right now in New York.
5 years ago
It's all part of a plan. A MASTER PLAN.
5 years ago
yak sucks
5 years ago
* conky opens a bag of cheese puffs *
5 years ago
Jaws and ogaymi are equally boring :/ I keep mixing them up.
5 years ago
what are the similarities between jenny b and hurricane sandy?
5 years ago
* jrob2020 pisses in conkys cheese puffs *
5 years ago
And you are equally irrelevant.
5 years ago
LOL HE CALLED YOU OGAYMI!!!!
5 years ago
oh she
5 years ago
jrob is confuse
5 years ago
* Jenbirdy slowly sneaks a few puffs *
5 years ago
Toaster sucks
5 years ago
jrob doesn't know his sexuality that's why he's confused
5 years ago
Hey poss..... Want some cheese puffs?
5 years ago
conky sucks
5 years ago
* DangerousDug dives in and slaps the cheese puff from jenbirdy's hand.... they have piss on them *
5 years ago
tr and squid also suck - duh
5 years ago
Gayrob is confused
you guys figure that out

5 years ago
* possum stomps off *
5 years ago
anyhoo hay guise
5 years ago
Lol I like my nickname cause it doesn't go with gay at all..
5 years ago
* Jenbirdy horror stares *
5 years ago
*Yawn* wow Jenbirdy, you certainly are boring.
5 years ago
exciting comment^
5 years ago
jrob is pretty cool I think he's tight
5 years ago
I'll just sit back and relax.
5 years ago
* jrob2020 sits on the edge of his seat for another jawzz comment *
5 years ago
shut up gaynky
5 years ago
The thrill is just too damn suspenseful right?
5 years ago
pwned
5 years ago
ogami lays a fart
5 years ago
^^If you wan't to talk in the third person then go pro like these "cool kids".
5 years ago
/me
5 years ago
:(
5 years ago
sure
5 years ago
* jrob2020 fails *
5 years ago
* Jenbirdy pats Jrob on the back *
5 years ago
God damn there is an assload of faggoty noobness in this thread
5 years ago
true dat ^
5 years ago
Let's burn it to the ground......
5 years ago
Shut it faggotydug
5 years ago
* conky tempts jen with some more cheese puffs *
5 years ago
* Einrednatreb lights a match but drank all of the gasoline *
5 years ago
But.... They're all tinkly :(
5 years ago
Quick, jump in the fire Jenbirdy!
5 years ago
* DangerousDug makes some popcorn without jrob piss all over them to share with Jenbirdy. None for you Einrednatreb. pfffft *
5 years ago
* jrob2020 jizzez on dugs popcorn while he isnt looking *
5 years ago
damn it to hell. jrob keep your body fluids to yourself
5 years ago
lets all bukkake at jenbirdy, then squidley can take a shit on her,dik just watches
5 years ago
So you can cum on demand that quick? That definitely tells a whole lot about you.
5 years ago
cool story
5 years ago
not really
5 years ago
If you say so bro. *ahem*
5 years ago
youre gay j rob you can't be part of it
5 years ago
holy shit you two are boring
5 years ago
herr ur gay
5 years ago
derrrp
5 years ago
Cumming on a mans popcorn. I have a feeling you getting arrested "for the same shit" definitely should be looked into.
5 years ago
fag
5 years ago
Who said I was here for anyone's entertainment fag boy? I made a comment, you retards kept talking back. BOORRRIINNGG
5 years ago
when you guys come up with some new material let me know untill then
* jrob2020 blasts off out of this gay thread *
5 years ago
*because
5 years ago
sporty sucks
5 years ago
yak sucks
5 years ago
Toaster sucks
5 years ago
conky sucks
5 years ago
tr and squid also suck - duh
5 years ago
* possum stomps off *
5 years ago
Umm.. Hi pos
5 years ago
You mad poss?
5 years ago
fuck
5 years ago
* ClaudeBallz looks over thread twice. "whew" *
5 years ago
I hear ya Claude
* DangerousDug stares with astonishment that he did make the suck list *
5 years ago
Hang around...he's just getting started...
5 years ago
0
|\_0
| |/
5 years ago
YOU’VE BEEN HIT BY THE

______________¶___
| STFU Truck ||l “”|””\__,_
|_____________|||__|__|__|]
(@)@)*********(@)(@)**(@)
5 years ago
* ClaudeBallz cranks up AC/DC \m/ \m/ *
5 years ago
What's up sporty?
5 years ago
Would rather be run over by the "Ho Train" Remember the WWE Godfather and his Ho's Good shit there
5 years ago
possum sucks raccoon penis!
5 years ago
sporty, now that you don't have a job do you think that you will fit in better around here?
5 years ago
No job or a wife. What a cool guy.
5 years ago
wait - sporty's train no longer has a tunnel?
5 years ago
* smerf has been drinking, and decides to fuck this thread! *
5 years ago
Urkel, that was creative with the truck, nice job.
5 years ago
what the fuck happened up there^????????/
5 years ago
goddamn noobs better stay out of my thread
5 years ago
Can some faggot sum all off that shit up there up for me? I'm incapable of reading right now.
5 years ago
1 - buncha fags being fags
2 - possum being butthurt butt no one cares
5 years ago
noob 1 - you're gay
noob 2 - no you are
noob slut - butting in as usual
5 years ago
try subbing a pic or vid jones, just as a test
5 years ago
ftp failure, I emailed yak
5 years ago
Test vid coming right up.
5 years ago
^Noobs.
5 years ago
yak sucks
5 years ago
I know, thank god I found a new site Poss. They even have hats.
5 years ago
* possum waits for Persona's otter of approval *
5 years ago
Well, this is about as good as it gets poss. Even Toolman is gone.
5 years ago
Toolman sucked
5 years ago
Toolman is just busy and you have nowhere else to go, sailor-fag.
5 years ago
Well see about that, space-fag.
* Jones subs some emo music and slam poetry *
5 years ago
Don't threaten me.
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online