points: 34

In my life - Solo bass cover

Planning a reunion tour yet?

featuredmusic videos

by Jones

submitted October 28th 2012

87 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (87)
Sweet.......
5 years ago
wtf?
5 years ago
fake - i would never play a faggy 5-string "bass"
5 years ago
I was wondering that myself.
5 years ago
yes, soooo, so pretentious. hey possum, ever see allen woody rock the 18 string?
5 years ago
um...i remember Woody Allen rocking an 18-yr-old...
5 years ago
allen woody is cooler....he dead tho
5 years ago
what was her name again?
Soonn Look Yuk or something...
5 years ago
naw - mia wouldve had woody locked up if she couldve
5 years ago
Wtf happened to my comment??
5 years ago
Server switch. Got lost in the shuffle
5 years ago
anything from about an hour ago is gonzo
5 years ago
Copy.
5 years ago
* possum now declares undying love for smerf, sporty, and Dog - yes homo *
5 years ago
wtf?
5 years ago
i never said any of that shit
5 years ago
* possum puts on mid- 90's Pogues and chills *
5 years ago
soundsl ike something you would say :(((
5 years ago
nighty nite
5 years ago
it might actually.... be... fixed??
5 years ago
yay
5 years ago
* yak flops cautiously *
5 years ago
i take back what i said about smerf and sporty
3 years ago
hi rolly
3 years ago
Shut your pie hole!
3 years ago
5-strings and 6-strings ain't ghey. They're just designed for different kinds of music. Like... the more progressive and technical ones. Huh... Damn plebians! You would never understand...
3 years ago
Hi Puma. Came back again, huh?
3 years ago
Unibrow and all this time. He means serious business!
3 years ago
wb cunt.
3 years ago
Looks like he's about to cry in his avy.
3 years ago
No doubt.
3 years ago
No doubt that you're gay. You're so obsessed with people crying and shit I think you need to see a psychiatrist.
3 years ago
Hey, we just call em as we see em here, little man.
3 years ago
Shut up, woman!
3 years ago
Kill yourself
3 years ago
How about you shut up, stop spamming the site, and shave that womanly unibrow, little guy?
3 years ago
Shut up, dyke!
3 years ago
LMAO he's totally about to rage. You don't have my permission to cry yet,
3 years ago
I think it's too late to not cry, he's been at it since he got banned some hours ago
3 years ago
And wash that greasy shit you call hair, topknot. You look like Shemp.
3 years ago
Pffft... Don't judge people by ur inferior standards, cunt!
3 years ago
LL, you nailed it. When they come right back after being banned, that is a classic sign of butthurt.
3 years ago
My inferior standards? You're the one with a greasy mane that probably smells like borscht and cigs lmao
3 years ago
Not really. Loslobos doesn't know shit about the muchosucko or the Internet in general.
3 years ago
You don't jack shit about anything but gay techno music lol
3 years ago
I've never heard about "gay techno" before. Is this ur favourite genre of music?
3 years ago
Nope, every band you named earlier: Ableton Live, Reason, Logic, Acid, Cubase, Fruity Loops, SONAR, Pro Tools, Renoise-are well known homosexuals. Guess you just kinda follow along with what you know.
3 years ago
Those aren't bands, fuckface!
3 years ago
Sure they are. Maybe you don't know that living in a 3rd world shit hole like you do. Kinda hasn't made it's way out there yet.
3 years ago
But hey, you wanna listen to gay musicians all day, that's your prerogative, I guess.
3 years ago
You're a tard.
3 years ago
And you listen to gay music. It's okay, we won't tell anybody.
3 years ago
Those were DAWs, faggot!
3 years ago
meh

full persona status engaged
3 years ago
So, I'm curious, are you out of the closet yet to your whore of a mother, or do you just do your gay thing at "school?"
3 years ago
What "school"?
3 years ago
Cause I mean, first it starts with the gay music, then ya got the unibrow going on. We've seen it a hundred times, Puma.
3 years ago
And Nine iron, hardhat, nonsense, Crunch Berries, GPS, and Table Saw are all DAW's. Get your shit together, Puma.
3 years ago
Dumbfuck, write ur home address down.
3 years ago
so... what's ur point, idgit?
3 years ago
Sure, my home address is 1600 Pennsylvania Avenue, Washington D.C. It's the big white house, Puma, ya can't miss it. Do drop by!
3 years ago
Stenchkid, what the fuck is your problem man. Why bother wasting your time here when you are irredeemably hated by everyone. Go back to trying to fondle elderly women in the retirement home, the only place where people will actually enjoy having you to talk to
3 years ago
Zip code is 20500, forgot to mention that.
3 years ago
well, good luck being nuked then
3 years ago
lol
3 years ago
idiot
3 years ago
Thanks! We've had pretty good luck not being nuked so far, so I think it's a prime location. Gonna be playing outside on the south lawn today, so come on by, Puma.
3 years ago
I found puma in a dance video...
3 years ago
That's totally him before he came out!
3 years ago
Bad camera work, though. What is that, Puma, a Go Pro?
3 years ago
Haha, geezus
3 years ago
beautiful song, beautiful arrangement
5 years ago
And a pretty face to boot.
5 years ago
daww
3 years ago
Uh... Ableton Live, Reason, Logic, Acid, Cubase, Fruity Loops, SONAR, Pro Tools, Renoise or simply an interjection?
3 years ago
NO! Nine iron, hardhat, nonsense, Crunch Berries, GPS, and Table Saw.
3 years ago
BAWWWWWWWWWWW!!!
3 years ago
Die
3 years ago
lmao @ the shark
3 years ago
my wedding song
5 years ago
Don't you mean, "ours"?
5 years ago
i forgot you were there
5 years ago
You hussy!
5 years ago
It was that PBR waterfall arrangement you guys had that made her forget :(
5 years ago
recover password
most discussed