points: -16

it´s reich time!

funny

by Sealbasher

submitted October 19th 2012

34 comments
what do you think? let everyone know!
it´s reich time!
tagged:
comments (34)
Who's that on the ground ? Greece ?
5 years ago
Not Belgium, AGAIN :(
5 years ago
Yeah, pick on someone your own size.
5 years ago
its greece...
5 years ago
nice body hair Germany
5 years ago
thx
5 years ago
is that david hasselhoff?
5 years ago
doesnt Belgium bully the rest of Europe though
5 years ago
How would Belgium do that ? By falling over in front of the others so they all tumble over us ? This fuckin country can't do anything right. If you want to find the most indecisive and stupid politicians in the word you should check our governments.
5 years ago
You know the worst part, you get the politicians you deserve.
5 years ago
ALL the time should be Reich Time
5 years ago
DAS REICH, DAS REICH!!!
5 years ago
Bück dich befehl ich dir
5 years ago
wende dein antlitz ab von mir ; )
5 years ago
ich bin enttäuscht total enttäuscht
5 years ago
shutten ze fuckien upenze
5 years ago
Que?
5 years ago
this would be the fourth reich?
5 years ago
you should go back to the first reich
5 years ago
cant be the third reich was for infinity.....
5 years ago
the holy germany empire of roman nation?

nah. was gay
5 years ago
no it was not...it was for 1000 years
5 years ago
meant to be at least
5 years ago
the third reich is having a slow first century...but it's moving along nicely...germany practically "owns" all of europe now
5 years ago
i thought the swastika was the mathmatical symbol for infinity
5 years ago
yeah? idk...
5 years ago
needs more Nazi bees
5 years ago
but it sill count as seal comic #2 i guess
5 years ago
and it were jew bees...just saying
5 years ago
the watermark would suggest you didnt produce this yourself so no its not 'sealbasher comic 2'
5 years ago
: ( you got me
5 years ago
yep and whats more you're gonna get my foot up your ass if you dont make with the proper follow up
5 years ago
you got me on a knife edge waiting for part 2.... you wanker
5 years ago
fucking seal bastard..make with some more of your funny comics you kraut kunt
5 years ago
recover password
most discussed
users online