points: 15

Tomb Raider Landing Strip

NSFW

featuredsexy

by DangerousDug

submitted October 11th 2012

154 comments
what do you think? let everyone know!
Tomb Raider Landing Strip
tagged:
comments (154)
My favorite game is Womb Raider.
5 years ago
Sucks that you never get to play it. Maybe someday you will get that game but until then you will just have to stick with your old favorite Raiders of the Lost Anus. Good luck with all that.
5 years ago
Your boyfriend has high score on Broom Raper.
5 years ago
Soooooo much photoshop here
5 years ago
Your whole body is a landing strip.
5 years ago
Hey Hank isn't it about time for some more Asian worn out whores you call jailbait ? What we up to now Hanks jailbail 2485 ?
5 years ago
i like this dug/hank matchup
5 years ago
You'll have to wait, Dung. Til then, go back to fapping to young Cambodian boys.
5 years ago
Ahhhhh come on Hanky..... Cambodian boy fapping gets old. I want Asian sluts that you try to pass off as underage. Bitches are probably about 40 and took in more dicks than even you have had in your mouth
5 years ago
i smell a rap battle brewing
5 years ago
Wipe the jizz out of your eyes. My jailbait is all under 18.
5 years ago
More like a nap battle. It's about that time.
5 years ago
Your boy friend is waiting on you Hanky with his nightly raging hardon that you need to hold in your mouth until the swelling goes down.
5 years ago
rap battle 101...... YO YO YO YO YO YO YO YO YO BITCH YOY YO YO YO YO YO YO SNITCH
5 years ago
Dont worry i thought it was gay 2
5 years ago
Shut the Fuck up HankJizzaski you gimp FAGGOT
5 years ago
HAHA max went from cute puppies to Muchoworthy in a couple days
5 years ago
Atta boy you fucking fruit cup
5 years ago
You smell a rap battle on the way?

I hear bagpipes in the distance.
5 years ago
Rap battle.... scottish exchange of insults I still wanna hear it
5 years ago
Max is NOT muchoworthy
5 years ago
stfu butch, you have no idea what I'm talking about
5 years ago
My apologies allow me to redeem myself....... Fuck you max you puppy humping fag
5 years ago
you think Im not Muchoworthy?
5 years ago
Care to rap battle over it?
5 years ago
Definitely not.
5 years ago
Bitcheroo jumps on the hate-wagon
5 years ago
And dug.... That was a little too specific, maybe :/
5 years ago
YO YO JENBIRDY, Your real nerdy, wish i could say i knew you, But that would b like me saying i knew poo
5 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=_f8VwdL5sk0
5 years ago
Wow.... Where's BET with your best lyric award.....
5 years ago
nah really i jump on anything especially a horrible rap battle
5 years ago
What's with the wave of idiot noobs???
5 years ago
lol coming from a noob, I like it
5 years ago
go back to the pile of shit you came from you slime fuck Scott asshole
5 years ago
Hank likes them yellow
But he sucks lots of dicks for a fellow
He swears they are underage chicks
We all know half of these old hags have dicks
Fuck you Hank and all your skanky hoes
You should just concentrate on your boyfriend at least he blows
5 years ago
Yo Yo Fuck these noobs, I could really go for a pair of boobs, If i were to fuck smerf i'd use some lube, but i cant suck on no moobs
5 years ago
^you are talking about Butcheroo?
5 years ago
I'm not saying I'm not a noob toast, just that this particular crop it seems.... Well...... Ultra stupid.
5 years ago
Butcheroo gets assraped by Hank
5 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=Gav_TKDynA4
5 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=6eMTPBVkueY
5 years ago
^who are these people?
5 years ago
Can't say much about the crop you came in on either :(
5 years ago
kept waiting for the bagpipe guy to jump the fuck in the ocean but it never happened .... damnit :(
5 years ago
It's a fucking Noob Rebellion.
5 years ago
Had my fun for one night
5 years ago
Fuck you power, You would suck my dick if it werent like a tower, wish i can say hello fellow noob max but you have yet to pay the mucho tax, your not even pro, that sets your bars real low wish i could tell you your girls were more then a hoe.........nah fuck it this is really hard when ur drunk
5 years ago
Butch ain't got no rhythm,
butch ain't go no flow.
But for a big black cock
he'll bend over and touch his toe
5 years ago
Is that Hank in the videos ??? I know he needs something in his mouth at all times to blow on but damn I had no idea he has taken it this far.
5 years ago
reminds me of the Relaunch
5 years ago
Fuck off, fruitcake
5 years ago
:(
5 years ago
smerf, You ryhme like a bitch, a ride on my cock you wish you can hitch
5 years ago
God damn it, poss! Stop getting in the way of my insults!
5 years ago
Butch, you seem to have this fascination for sex with men. Have you told your parent's that your gay yet?
5 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=YqHOc4ux6VA
5 years ago
possum taking friendly fire again..... look out possum... INCOMING !!!!!
5 years ago
That doesnt even ryhme?
5 years ago
Fuck you and rhymes.
5 years ago
Butcheroo
your words are that of poo
poor taste poor shit erased a human being put to waste
I hope you hang yourself, but first drink a cup of dog piss
5 years ago
i can do this all day, nipple ring, wichking wing, cant find something on the net gonna use google bing
5 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=CGnwr1lPyzI
5 years ago
some wicked tinkers for smerf https://www.youtube.com/watch?v=bzJquohdLP8
5 years ago
i like it when semi-noobs and uber-noobs fight
5 years ago
...google doesn't own bing.

And you reeeeaaalllllly suck.
5 years ago
Toaster, I have seen them live
5 years ago
Are we trying to be good here?
5 years ago
Its called a Poem dude I write lyrics and play the guitar
fuck your nigger lyrics, can you even play something or are you that of an imbecile,making beats aint shit bro if you play the drums
5 years ago
yeah I know I THOUGHT WE WERE SHARING HERE ... am I on the wrong thread?
5 years ago
No, you're fucking off here.
5 years ago
this thread is gay even for my taste
5 years ago
Max, fuck off as well
5 years ago
it makes my underwear feel...tight
5 years ago
Trying to be good, but were not from the hood, wish i knew how to rap, but instead my mouth is just gonna yap, my mom made me take up dancing, my shoes go tap tap tap,
5 years ago
Toaster, my grandpa lives in the same town that video was taken in
5 years ago
Fuck off, bitcheroo.
Fuck off, bitcheroo.
Fuck off, bitcheroo.
Fuck off, bitcheroo.
Fuck off, bitcheroo.
Fuck off, bitcheroo.
Fuck off, bitcheroo.
Fuck off, bitcheroo.
Fuck off, bitcheroo.
5 years ago
^there's some fucking lyrics for you
5 years ago
You guys rap like white privileged kids who can't rap.
5 years ago
Yo her told me to fuck off bitcherro
then he said there are some lyrics for you
....... well played sir well played
5 years ago
best comment so far is that last one by Max
5 years ago
Possum, he's still an asshole
5 years ago
I bet butcheroo lives of welfare checks and the closest thing he got to a rapper is getting socked by one in the face
5 years ago
hey - he writes lyrics AND plays guitar, both at the same time!
5 years ago
Quit while your ahead retard
5 years ago
Like you're one to talk, bitcheroo
5 years ago
can you play the guitar?
5 years ago
me?
5 years ago
sadly only a bit my real instrument of choice is.... well..... it is.............. the drums
5 years ago
*Max strums around and warms up by practicing dorian warmups*
5 years ago
possum what instrument do you play? or if you play
5 years ago
hahahahaha this is fucking great!
5 years ago
* Butcheroo raises his multiple instruments, saxaphone, flute, vioila, trombone and says man why didnt i ever pick up guitar *

5 years ago
Max can sing, dance and strum rhythmically. You know, you butch and poss should form a band.
5 years ago
* smerf plays guitar and... clarinet. Fuck you. *
5 years ago
* Butcheroo is going to bed cause hes drunk and can't even remember the original picture he commented on *
5 years ago
*Max plays to Jimi Hendrix Purple Haze*
5 years ago
*plays original song*
5 years ago
* smerf calls bullshit, then points and laughs at the lack of orange text *
5 years ago
plus one team butch
minus three team new idiot
5 years ago
Which new idiot? Or all of the new idiots?
5 years ago
just max, this time
5 years ago
* Vomitcircus plays bass to Primus, Rush and The Who...all at the same time. *
5 years ago
* smerf plays Fairies Aire and Death Waltz *
5 years ago
Max play jimi in orange text now
* Butcheroo plays jimi in orange text *
5 years ago
* smerf calls bullshit again *
5 years ago
this is the most funnest thread ive seen on MS on weeks, maybe months even
5 years ago
* smerf bows *
5 years ago
naw - it's the multi-instrumentalist AWs FTW
5 years ago
* Butcheroo re thinks his horrible rapping *
5 years ago
You mean it's "lots of claims with no verification FTW"?
5 years ago
* Vomitcircus dusts off the bagpipes...sounds like this *

http://muchosucko.com/26459/heh-heh-heh
5 years ago
Haha, butch plays several instruments he can't spell including a "ryhme"--which I'm not sure is real.
5 years ago
this is actually about me - playing the piano
5 years ago
* Barret waits for the first MS band album to come out *
5 years ago
I'm waiting for the MS soap opera.
5 years ago
That's every day.
5 years ago
as the sucko muchos
5 years ago
*mucho suckos
5 years ago
As the Turd Swirls.
5 years ago
Butcheroo is the worst.
5 years ago
He and maxpower are on the same level, as far as I'm concerned.
5 years ago
Max is streets ahead.
5 years ago
A mucho soap opera would probably get cancelled, due to poor viewership, recycled plots and bad acting.
5 years ago
I totally agree with the recycled plots part...that's why I have all about revoked my chatfag membership. Zeke gets drunk, acts a fool, Yak berates him, everyone chimes in. TR spreads some knowledge, everyone calls him a rapist and tells him to STFU cause he's a know it all cult follower. Dik panders everyone, and that's funny, I like that faggot. Snap sticks up for everybody, Toaster meanders about half clothed and in stages of drunkenees, Kirk jokes on Yak, Heather talks about hipstereque things. Freshie comes in and tries to pwn, often doing so. Smerf sits around shirtless and extremely hairy. Jrob, Drums, Zeke, and myself make stupid football bets. Oster punches trees. Jasper makes neck jokes. Deja is elusive, but usually pops up when Yak has fucked something up, or she is talking about her art (which is amazing btw) Whunu ALWAYS comes on around 3:00 EST, between 3 and 430 to talk lame shit and then leave on a note of "goodnight to anyone that derserves, to all else fuck off", nobody reciprocates and he lingers for about 10 mins before logging out. But then again, I haven't been there in a while, maybe things have changed....yeah right
5 years ago
And you kill kittens and yell at your monitor.
5 years ago
I have never killed anything, but the monitor part is true
5 years ago
* possum leaves the main site and hangs out in chat from now on *
5 years ago
Good riddance.
5 years ago
* possum pawns jones in chat now *
5 years ago
Quite frankly, I'm appawlled you'd do something like that to a friend.
5 years ago
* Jones logs out *
5 years ago
good riddance
5 years ago
I meander around half naked in stages of drunkenness? IM NOT ALWAYS DRUNK
5 years ago
Not arguing the half naked part, though?

Awwww yeah
5 years ago
I'm a firm believer that the world should be a clothing optional place
5 years ago
My cousin put some old photos up from when we all got together when I was about 9 or so. My roommate saw it and asked "Do you EVER where a shirt?"
5 years ago
Shirts are highly over rated
5 years ago
spellcheckers are also highly over rated
5 years ago
Add Michelle Rodriguez's face and she'd be the perfect woman.
5 years ago
...really? She ain't THAT good looking.
5 years ago
i think she gorgeous
5 years ago
but i have weird standards, soooo yeah....
5 years ago
looks a little wide
5 years ago
So glad I am a bush pilot.
5 years ago
I could've sworn I saw you in the cockpit.
5 years ago
Must've been Sealbasher.
5 years ago
Yep. Always aiming for the tail end.
5 years ago
I wanna land on that strip
5 years ago
Quite frankly, I don't think such a commercial airport would accept you running around with your little kite.
5 years ago
I think she would
5 years ago
So your whole schtick is based on your Vienna Sausage and it's still playing here?

5 years ago
No wonder Deedubya skedaddled with his banjo and chaw pouch.

This place gets lamer by the day.
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!