points: -33

same room w sign

same room with a sign for the non believers and fuck you fries

stupid

by jrock

submitted September 17th 2012

31 comments
what do you think? let everyone know!
same room w sign
tagged:
comments (31)
no one gives a shit
5 years ago
then why all the crap on the other post?
5 years ago
*sigh*
* xzekiel does something other than talk to this faggot *
5 years ago
@jrock

You just got MSd
5 years ago
trolled...buhuahuahuahauha
5 years ago
you got girly hands
5 years ago
yeah!! something else to downvote!!!

* Einrednatreb claps excitedly *
5 years ago
Skip posting and tidy the fuck up.
Looks like the basement set of That 80's show.
5 years ago
Now put your head under the front wheel of a bus just before it pulls away and make sure someone films it for us.
5 years ago
I guess you really don't own a vacuum :(
5 years ago
he must use it for something other than cleaning
5 years ago
still living the dream Huh?
5 years ago
what is this supposed to prove.. its the same picture except in the other one you pasted in some dirty slut.. this time you are pasting in a fake sign? come on
5 years ago
Do you live in the 70s?
5 years ago
he's just poor
5 years ago
fucking wood paneling ugh
5 years ago
Looks familiar eh Drums?
5 years ago
We used to have wood paneling in almost every room in this house, but we fixed that
5 years ago
wood panelling really isn't that bad if you just paint it
5 years ago
i mean, like.....everything has a use if you just make it aesthetically pleasing
5 years ago
i'm drunk and don't know wtf i'm talking about
5 years ago
ok shutting up now
5 years ago
^Classic Mr. Hitler
5 years ago
moved this from 'muchoers gone wild' to 'stupid' because no one cares if a couch has a sign. be a man and show yourself (with the sign) and THEN maybe we can talk
5 years ago
oooooooo
5 years ago
"be a man"
5 years ago
* Jones z-snaps *
5 years ago
The gauntlet hath been thrown
5 years ago
lain
5 years ago
clean up your house you pig
5 years ago
Bullshit. That's Wayne Campbell's basement.
5 years ago
recover password
most discussed