by Sealbasher

submitted September 6th 2012

61 comments
what do you think? let everyone know!
cock coke
tagged:
comments (61)
Bladesman could do that to a can.
5 years ago
yeah a fun sized one, and still have the wiggle room to do the helicopter
5 years ago
I think this guy has a visit to the doctor in his near future, or he is very confident with a box cutter.
5 years ago
fries could get him out
5 years ago
how is this even possible ? i know i couldnt do it with mine
5 years ago
with some lard, determination, and a lot of spare time on your hands anything is achievable
5 years ago
He'd be able to suck it back out through his asshole.
5 years ago
@MD- Don't forget about ice. Lots of ice.
5 years ago
@ fries, just because yours wouldnt get stuck doesnt mean you wouldnt enjoy it
5 years ago
seal , you gone cock mad you fucking homo
5 years ago
i just try to empty my mucho - cock folder
5 years ago
i dont wanne have it on my hard drive anymore
5 years ago
s'up , worried your b/f will find it all ?
5 years ago
no.....but my super hot super model girlfriend maybe?
5 years ago
*boyfriend
5 years ago
proof or you're a ball nuzzling, cock taking faggot
5 years ago
i dont wanne upload pictures of her cause i respect her
5 years ago
*him
5 years ago
you sound just like squidley... is your g/f mail order too ?
5 years ago
Meybe respect is some kind of a code word.
5 years ago
no...i realy just dont want to hurt her feelings by uploading photos of her. i respect her like i respect every woman..
5 years ago
what. a. fucking. poof.
5 years ago
So then upload a respectful pic of her. We'll be nice, right guys?
5 years ago
Jah, sehr gutt.
5 years ago
no....i dont want you guys to fap on her
5 years ago
faggot
5 years ago
go and watch porn instead
5 years ago
Well....Happy Cock Thursday I guess, Bash.....=(
5 years ago
Why not....and tomorrow can be Ballfro Friday
5 years ago
and following the new homoerotic theme of the "sight"....how about Scrotum Saturday...
5 years ago
Smegma Sunday
5 years ago
etc
5 years ago
Now we just wait for Squidley to invent another day between Monday and Tuesday.
5 years ago
Fuck it. He'll just call it "Monday" anyway.
5 years ago
He would probably call it Monday.
5 years ago
Fuck.
5 years ago
lol
5 years ago
Please, sir...feel free to continue my rant.
5 years ago
jeah...i tryed to bring up some new ideas.
im also thinking about switching from kittys to guinea pigs
5 years ago
like a "guinea pig saturday" or something
5 years ago
I think that is a CAPITAL idea, Bash! Guinea Pig Saturday...now there's a guy who thinks outside the cocks.
5 years ago
And while you're at it, why not shove that guinea pig straight up your ass
5 years ago
Sorry...didn't mean that the way it sounded. I'm just trying to help the sight. =)
5 years ago
nah...that would be kinda gay in my opinion
5 years ago
Maybe you can pull out the pig's cock too =)
5 years ago
you are kinda gay in my opinion seal
5 years ago
Cockatoo! Cockatoo Wednesday!
5 years ago
And...a-a-and....the bird's cock! Show it!
5 years ago
Squid! Did you hear? Were showing bird dicks now!
5 years ago
Fuck...we need a bird dick channel....a bird dick CATEGORY!
5 years ago
i go sleep now................
5 years ago
bye
5 years ago
* ClaudeBallz starts rifling through boxes of wires and solenoids *
5 years ago
oookay Seal...well pick this up later...I....gotta think now...
5 years ago
Oh yea repost by the way
http://muchosucko.com/65978/WHAT
5 years ago
mememe
5 years ago
Of course it has to be a white guy doing that shit
5 years ago
yeah, if that would be a black guys cok the coke bottle would be a melon
5 years ago
Hey nazi faggot why you gotta talk shit bout a black person. Cryax happens to be Hispanic why dont you say some shit about that races.
5 years ago
because beaners dont normally display penis envy....
5 years ago
ha!
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!