points: 11

"please be dolphins!..please be dolphins!.."

possible final words?...

featuredwtf

by StickyBeets

submitted August 31st 2012

71 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (71)
He deserves it for being a faggot paddle surfer :(
5 years ago
I'm sure you're a much faggier paddle surfer
5 years ago
^ Paddle surfs in his bathtub.
5 years ago
Fuck you, I paddleboard whenever I'm over at the beach place in Melbourne. That shit is fun!
5 years ago
I've seen a lot of people doing it here this summer. It looks fun!
5 years ago
Drums, don't you have some people to let down? Run along now.
5 years ago
^i dont know why i find this funny, but it is what it is
5 years ago
Aussie aussie aussie!
5 years ago
Those aren't sharks.
5 years ago
yeah, but the surfer doesn't know that...
5 years ago
He probably does, given the formation they're swimming in.
5 years ago
Sharks don't use alpha formation, only scatter
5 years ago
+ there are nos shark fins, and their tales are horizontal.
5 years ago
I've never heard a dolphin tale before. Tell me one.
5 years ago
It would probably be pretty flat.
5 years ago
You must live under a rock if you don't know any. There's flipper f.e.
And fuck you English isn't my native language, and if the spelling control doesn't notice the error I sometimes read over it. So yes it's a tail ... djeezes :p
5 years ago
Heard it
5 years ago
Next
5 years ago
So what you're saying is that dolphins don't have tall tails?
5 years ago
Have they ?
5 years ago
So English isn't your mother tongue?
5 years ago
No, Dutch is, actually Flemish, I thought you regulars all knew that. :(
5 years ago
That sounds familiar.....
5 years ago
I don't speak dolphin though.
5 years ago
me: jen you noob

her: i dunno all the nationalities of all the muchoers. sue me...

also: your dad

me: that's why you're a noob

also: your kids

her: just cuz i don't dedicate my entire life to this site yadda yadda kids yadda business yadda husband yadda unasked bull about my sexuality yadda

also: rehab, dad, failure

me:and that's why you always will be a noob.

also: fuck you
5 years ago
done!
5 years ago
speaking of which, i'm audi, gonna play some portal 2

laters
5 years ago
thanks for the update
i hope you die
5 years ago
I'd say the hangman is at B.O.N. right now.
5 years ago
Riiiiiight.......

5 years ago
You got owned Jen.
5 years ago
Is that what happened? I couldn't understand what he was saying to himself......
5 years ago
oh you understood alright
5 years ago
and you liked it
5 years ago
Hahaha
5 years ago
No, no I didn't.
5 years ago
awesome comeback sister!!! you rule!!!

let's just bury the hatchet and be besties, huh?

you're just so cool, i'd be glad to cool such an awesome person my e-friend....

* Steven_Seagull tries to keep a straight face *
5 years ago
* Steven_Seagull explodes with laughter *


sorry

god, you suck....
5 years ago
seagull: god I wanna fuck you so hard that I am compelled to constantly insult you to have your attention

Birdy: got I love having your attention so much that I want to fuck myself so hard
5 years ago
*or gott, whatever
5 years ago
^jealous
5 years ago
so mister dragon, whose affection you want more, hers or mine??
5 years ago
of who though?
5 years ago
hahah inb4 but 2 late
5 years ago
if jrob were still alive, he'd link that gay thread thing now
5 years ago
the gay threshhold has been crossed /thread
5 years ago
i play friggin hopscotch on that threshhold
5 years ago
or double dutch maybe
5 years ago
huh, jrob died?

AWESOME!
5 years ago
MD - I don't want or need Steven's attention...
5 years ago
then why do you hold it? And why defend it? It looks painfully obvious
5 years ago
anyways, seagull didn't deny my accusation of him so I was half right anyways
5 years ago
Hold and defend what? He basically had an argument with himself for me.....
5 years ago
dont get your knickers in a twist, treacle
5 years ago
He had an argument with himself to save us the trouble, not you.
5 years ago
Lowieken should come back and teach me Flemish
5 years ago
I'm hungry.
5 years ago
Makes perfect sense freshie, way better than not commenting at all :/
5 years ago
Exactly. Yet he failed because you still commented anyway.
5 years ago
You're such a moron.....
5 years ago
You got styled on like a sonofabitch and don't even realize it.

Why don't you go throw more empty beer bottles and your mongoloid children.
5 years ago
I meant to say "at" not "and" but what the hell, I'd throw your kids too.
5 years ago
Quit acting like your tough shit pudgles, it's starting to come across desperate.
5 years ago
Reading this would be like watching crippledick try to walk. Really its that painfully awkward. I'm embarrassed for you all
5 years ago
* Jenbirdy sighs.... *
5 years ago
Am I too late to have any pizza, or should I just try next door?
5 years ago
You're arguably one of the more vapid users on here. Like I said before, you should try your bullshit with someone else. It isn't going to work with me.
5 years ago
I'm not trying anything, I think you're an annoying douchebag, end of story.
5 years ago
Get in line then. It goes around the corner.

Much like the one that forms whenever you're on your back.
5 years ago
Yae, So I'll let you guys work this out and you just give me a buzz when you're ready to talk about reverse mortgage.
5 years ago
its called "delphins" idiot....
5 years ago
recover password
most discussed