points: 22

MURKA!!!!!!!

FUCK YEA!!!!!!!!!

featuredmusic videos

by jrob2020

submitted August 13th 2012

44 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (44)
needed some Sandusky..
5 years ago
We win the gold in molesterin' too
5 years ago
We make the best beer these days too.
5 years ago
high five!
5 years ago
LOL OMFG.....
5 years ago
your beer tastes like piss water..
5 years ago
our beer may be shit....but have you canucks been to mars yet?
5 years ago
* jrob2020 hears crickets *
5 years ago
american craft beer is a huge leap in taste vs the big 3
5 years ago
If there was a way to send you a growler in the mail I'd buy you a beer brewed here in jax by a place called bold city. They have like 9 different beers. Their 1901, lamp post, and dukes are the best 3 they brew imo
5 years ago
I almost had American beer once, but im not into watersports.
5 years ago
Legend.


'nuff said.
5 years ago
barret there is a place called dahlias here that serves 80 beers on tap that are mostly fl microbrews. I had a chocolate stout. Didn't taste like water to me
5 years ago
why can't you mail beer?
5 years ago
soggy envelopes
5 years ago
I've mailed wine.

* Sporty shrugs *

5 years ago
warm beer is no good. Also chance of breaking, etc
5 years ago
If your beer tastes good warm, it's a good beer.
5 years ago
beer can definitely be shipped to foreign lands
5 years ago
It's all about pabst blue ribbon
5 years ago
^this
5 years ago
wtf? Completely undermines the argument.
5 years ago
Boooo!

Hiss!

Fuuuuuuck!
5 years ago
you just hate my freedom
5 years ago
MERRKA
5 years ago
FUCK YEAH!


MARIO!
5 years ago
for some reason I heard valium as mario... it's not even murkan
5 years ago
Considering the proportional size of Great Britain...

We still own the world
5 years ago
according to the gold medal count
5 years ago
yeah, 4th place... way to own.
5 years ago
FUCK YEAH!
5 years ago
Oh wait, it should be BLOODY YES!
5 years ago
...
5 years ago
MD, thats so 18th century of you
5 years ago
Pip Pip, I say gents cheerio
5 years ago
Bloody is still common slang in ye olde england
5 years ago
@bong, 3rd in world for Gold medals, not bad for an island the same size as your Oregon.
5 years ago
* possum waves at Ardeau *
5 years ago
*wipes tear...raises fist: FUCK....YAHHHHH!!!!!!!!
5 years ago
what freedom? lol
5 years ago
wal-mart..............really??

fucking losers
5 years ago
* jrob2020 FUCK YEA'S *
3 years ago
Freedom doesn't equal police state. And sushi is a Japanese thing.
3 years ago
whooshie fuck yeah!
3 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!